پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۴

عکس‌های برتر مسابقه بدرقه آسمان معرفی شدند

به همت خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی یاسین شهر سجزی پس از مراسم تشییع شهید گمنام شهر سجزی و حضور کم سابقه افراد در مسابقه عکاسی "بدرقه آسمان" با ثبت لحظاتی ناب از سوژه‌های ویژه از حضور بی‌سابقه مردمی در این مراسم، تعداد ۵۳۶ عکس برای داوری ارسال شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، داوری مسابقه بر عهده گروه رسانه‌ای شهید آوینی(مستقر در مرکز صدا و سیمای مرکز اصفهان) گذاشته شد و ۱۲ اثر به مرحله نهایی انتخاب مردمی راه یافت و این مرحله به صورت نظرسنجی در سایت پرس‌لاین انجام شد و تعداد ۱۲ تصویر به رای گذاشته شد.

در این مسابقه ۹۲۹ نفر در انتخاب ۸ عکس‌ برتر شرکت کردند و در نهایت افراد زیر حائز کسب بالاترین آراء شدند: خانم‌ها عبدلی، ناظمی، حیدری، ناظمی و آقایان حامد حیدری و امیرعلی اسحاقی و همچنین که خانم  عبدلی  دارای ۳ تصویر از ۸ تصویر برتر هستند.

جوایز عکس و عکاسان برتر در مراسم جشن نیمه شعبان در مرکز کانون خدمت رضوی یاسین سجزی با حضور حجت‌ الاسلام والمسلمین خلجی امام جمعه شهر سجزی، مومنیان فرمانده سپاه شهرستان و نصراله هاشمی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی