پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۵

کانون محله ای خدمت رضوی بخش گنبکی شهرستان ریگان راه اندازی شد

با حضور مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان ریگان، فرماندار و خادمیاران گنبکی کانون محله ای خدمت رضوی بخش گنبکی ریگان راه اندازی شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ علی فرامرزی، دبیر کانون های خدمت رضوی ریگان گفت: افتتاح کانون خدمت محله رضوی، گسترش فرهنگ خدمت به مردم است.

وی با تاکید بر اینکه هرکسی دل در گرو امام رضا(ع) دارد و دغدغه مردم جامعه دارد، خادم رضوی است، بیان کرد: هر کسی از هر قشری می تواند در محدوده کاری خود، خدمتی را به نام امام هشتم به صورت رایگان به مردم ارائه دهد و خادم امام باشد.

فرامرزی ابراز کرد: کانون خدمت محله ثارالله بخش گنبکی برای گسترش فضای معنوی و فرهنگ خدمت رضوی ایجاد شده است.

مراد آبیار، فرماندار ریگان در این مراسم با تقدیر از خادمیاران رضوی شهرستان بیان داشت: خدمات شما خادمیاران در شهرستان قابل ستودن است. هر چقدر بیشتر به نام حضرت امام رضا(ع) خدمت کنید این خدمات در پرونده شما ثبت خواهد شد و امام رئوف در آخرت به نحو احسن جواب این خدمات را خواهند داد.

وی عنوان کرد: جریان خادمیاری و خدمت به مردم تحت لوای پرچم متبرک رضوی، می ‎تواند تمدنی را به نام امام رضا(ع) رقم بزند و در راستا و از مقدمات شکل‌گیری «گام دوم انقلاب اسلامی» باشد.

فرماندار ریگان ابراز کرد: خدماتی که به نام امام رضا(ع) صورت می‌گیرد، خدماتی مخلصانه، قدسی و رئوفانه بوده است که به نام علی بن موسی الرضا(ع) مزین شده است، در محضر امام رئوف شعار خادمیاران رضوی برای گره‎گشایی از مشکلات نیازمندان، شعار «خدمت و رأفت» است.

آبیار تاکید کرد: کانون‌های خادمیاری در سراسر کشور و در تخصص‌های مختلف، حرکت اجتماعی منسجم و هماهنگی را در خدمت به مردم و به ویژه نیازمندان شکل داده اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی