پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۷

توسعه الگوی ارزیابی و رتبه‌بندی طیب در استارتاپ‌ها با همکاری شتاب‌دهنده‌ها

با رویکرد توسعه الگوی ارزیابی و رتبه‌بندی طیب در صنایع مرتبط استارتاپ‌ها و فضای کسب و کار داخلی، موسسه دانش‌بنیان کیفیت رضوی و شرکت شتاب دهنده اندیشه‌سازان ناوک، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش آستان نیوز، براساس این تفاهم‌نامه موسسه دانش‌بنیان کیفیت رضوی علاوه‌بر اجرای الگوهای ارزیابی و رتبه‌بندی طیب برای فعالیت‌ها و محصولات استارتاپ‌های زیرمجموعه این شتاب‌دهنده که در حوزه تولید قارچ و مشتقات حاصل از آن است، استانداردسازی فرآیندهای آن را انجام خواهد داد.

استفاده از ظرفیت شبکه کارگزاران موسسه کیفیت رضوی
سرپرست موسسه دانش‌بنیان کیفیت رضوی، همکاری برای تقویت عملکرد شتاب‌دهنده ناوک با بهره‌گیری از توانمندی این موسسه را یکی دیگر از موضوعات مورد توافق دانست.
ایمان اسدی گفت: در این راستا موسسه کیفیت رضوی می‌تواند با استفاده از ظرفیت شبکه کارگزاران خود، خدمات مربوط به استاندارسازی فرآیندها را با هدف رشد و توسعه شرکت‌های مستقر در شتاب دهنده ناوک ارائه کند.
او با اشاره به توسعه دامنه کاربرد طیب در شتاب‌دهنده ناوک در قالب این تفاهم‌نامه اظهار کرد: قرار است در فضایی اختصاصی، نشان طیب به استارتاپ‌های مستقر در این شتاب دهنده معرفی شود.
اسدی ادامه داد: همچنین توافق شده است تا در آینده، فضای کار اشتراکی به منظور شتاب‌دهی به شرکت‌های فناوری که در مرحله دانش‌بنیان شدن قرار دارند، از طریق این دو مجموعه، رشد و توسعه پیدا کنند.
او درباره زمینه‌های همکاری شرکت شتاب دهنده ناوک گفت: ارائه خدمات و طراحی فن بازار، فناوری‌های مرتبط با حوزه کاری و تخصصی طرفین و نیز ارائه خدمات منتورینگ و مشاوره در حوزه کسب و کار، از جمله تعهدات طرف مقابل به‌شمار می‌رود.
اسدی ادامه داد: علاوه‌بر تشکیل گروه‌های اجرایی برای انجام پروژه‌های کاری مشترک توسط هر یک از طرفین، شتاب دهنده ناوک، توانمندی‌های موسسه کیفیت رضوی در حوزه‌های تخصصی را به عنوان شریک کاری به جامعه مخاطب خود معرفی خواهد کرد که البته موسسه نیز همین تعهد را در مقابل شتاب دهنده ناوک بر عهده دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی