پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۷

اقامه آخرین نماز جمعه سال ۱۴۰۱ در میقات الرضا

 آخرین نماز عبادی سیاسی جمعه سال ۱۴۰۱ به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، آخرین نماز عبادی سیاسی جمعه سال ۱۴۰۱ به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس با حضور زائران نوروزی و مجاوران در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین محمدی در این آیین معنوی گفت: بی‌توجهی به حجاب، غیرت، حیا و عفت و اعتیاد به مواد مخدر، مشروبات الکلی و فضای مجازی می‌تواند بنیان و کانون خانواده را به سمت فروپاشی بکشاند.
وی با بیان اینکه  طبق روایات در هر روزی که گناه نکنیم آن روز عید است، افزود:  نظافت، غبارروبی و صله رحم از نکات مثبت عید نوروز است که نیاز است تقویت گردد.
امام جمعه طبس خاطرنشان کرد:  ماه مبارک رمضان ماه فرصت هاست لذا باید سعی کنیم در مراسم و برنامه های قرآنی و فرهنگی ماه مبارک رمضان پرشور شرکت کنیم و حواسمان به فقرا و نیازمندان نیز باشد.
حجت الاسلام محمدی گفت: دشمن با راه‌اندازی فتنه ها و آشوب‌های خیابانی در سالهای متوالی و دروغ گویی و سیاه نمایی در برابر پیشرفت‌های علمی و عملی انقلاب اسلامی سعی نمود نظام را ناکارآمد نشان دهد.
وی با اشاره به اینکه  مهمترین وظیفه ما در برابر خصومت های دشمن جهاد تبیین است، افزود:  وجود انقلاب معجزه الهی بود و ماندگاری آن معجزه بزرگتری است که باید خداوند متعال را شاکر باشیم.
امام جمعه طبس تصریح کرد:  انقلاب اسلامی با دستاوردها و ارائه خدمات مختلف در میان ملت عزیز ایران سربلند است.
برگزاری اولین رویداد فرصت‌های شغلی دانش بنیان، خلاقانه و فناورانه با رویکرد شناسایی فرصت‌ها، آموزش مهارتی، راهبری شغلی و ورود به بازار کار ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) طبس و صاحبان شغلی و کارآفرینان و برپایی کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی  از دیگر برنامه‌های اجرا شده در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی