پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۸

مشارکت شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی در طرح تنظیم بازار عرضه گوشت مرغ

مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی از مشارکت این مجموعه در طرح تنظیم بازار عرضه گوشت مرغ منجمد در مشهد خبر داد.

آرش فرزادنیا در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: طرح توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار در سه فروشگاه عرضه مستقیم محصولات شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی، از 26 اسفند ماه جاری آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ادامه داشته باشد.
او ادامه داد: مرغ تنظیم بازار که تامین آن توسط جهاد کشاورزی و اداره کل امور پشتیبانی دام خراسان رضوی انجام شده است، درحال حاضر به قیمت مصوب کیلویی 43 هزار تومان عرضه می‌شود.
مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی با اشاره به عرضه مستقیم محصولات پروتئینی گرم در فروشگاه‌های این شرکت گفت: این فروشگاه‌ها با رویکرد دسترسی آسان و همچنین عرضه مستقیم محصولات پروتئینی با کیفیت و قیمت مناسب راه‌اندازی شده است.
او ادامه داد: شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی در بهمن ماه امسال نیز با هدف کمک به تامین نیاز مردم، گوشت گوساله و گوسفندی را با قیمت مصوب تنظیم بازار به عموم عرضه کرد.
فرزادنیا درباره محل عرضه گوشت مرغ تنظیم بازار خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه محصولات پروتئینی آستان قدس رضوی در ابتدای بلوار پیروزی روبروی جام عسل و همچنین غرفه گوشت صنایع دامپروری و لبنی رضوی در فروشگاه اتما در میدان دانشجو و فروشگاه بزرگ رضوی واقع در روبروی بیمارستان رضوی، علاوه‌بر مرغ منجمد تنظیم بازار، سایر محصولات پروتئینی رضوی را خریداری کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی