پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۸

تقدیر از دانش آموزان راه‌یافته مدارس امام رضا(ع) به مرحله کشوری المپیادهای علمی 

در مراسمی به همت معاونت آموزش بنیاد فرهنگی رضوی، از ۱۷ دانش آموز دختر و پسر برگزیده مرحله اول المپیادهای علمی از مدارس امام رضا(ع) در حضور دکتر حداد عادل در سالن کنفرانس دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) تقدیر به عمل آمد. 

به گزارش آستان نیوز، پس از انتشار نتایج المپیادهای علمی در تاریخ 20 اسفندماه، نام 17 دانش آموز مدارس امام رضا(ع) نیز در زمره اسامی برگزیدگان راه‌یافته به مرحله کشوری اعلام شد. از 14 رشته مورد آزمون، 17 دانش آموز متوسطه دوم مدارس امام رضا(ع) در 12 رشته ادبی، ریاضی، فیزیک، شیمی، نجوم و اختر فیزیک، تفکر و کارآفرینی، کامپیوتر، علوم زمین، اقتصاد و مدیریت، جغرافیا، سواد رسانه‌ای توانستند با موفقیت به مرحله بعد صعود کنند که این نتایج به نسبت سال گذشته با موفقیت 10 دانش‌آموز در 7 رشته، رشد حدود دو برابری را نشان می‌دهد. 
 

تقدیر از دانش آموزان راه‌یافته مدارس امام رضا(ع) به مرحله کشوری المپیادهای علمی


در المپیادهای علمی امسال، محمدمعین صدری در دو المپیاد ریاضی و کامپیوتر، علی خواجه پور در دو المپیاد تفکر و کارآفرینی و سواد رسانه‌ای، پوریا خراسانی خلیل آبادی در رشته شیمی، غزل افضلی بغداد آبادی در رشته فیزیک، ابوالفضل چنان سر در رشته سواد رسانه‌ای، مهدی نامدار در شاخه ادبی، علیرضا الفت در نجوم و اختر فیزیک، پوریا اسماعیلی مندی در شیمی، ایلیا سعیدی در زمینه تفکر و کارآفرینی، سیدمحمدحسین حسینی الست در زیست شناسی، محمدرضا عامری در علوم زمین، ابوالفضل فرهادی در اقتصاد و مدیریت، پارسا نوروزی در رشته ادبی، حسین درودی در حوزه جغرافیا، محسن بهرامی در رشته اقتصاد و مدیریت، سجاد رافتی سخنگو در رشته کامپیوتر و نیز سجاد زارع در زمینه تفکر و کارآفرینی به عنوان منتخب اعلام شدند. 
 

تقدیر از دانش آموزان راه‌یافته مدارس امام رضا(ع) به مرحله کشوری المپیادهای علمی


توجه توأمان به تعلیم و تربیت و تکریم زائران 
در این مراسم سیدمحمدصادق علی پرست ضمن تقدیر از خدمات و دغدغه‌مندی مدیران مدارس امام رضا(ع) جهت رشد تمام ساحتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، گفت: ما در واقع خدمتگزار حضرت رضا(ع) و آستان قدس رضوی در نظام تعلیم و تربیت هستیم. 
وی با اشاره به مصداقی از تلاش آموزشی توأمان با پرورش بنیاد فرهنگی رضوی اضافه کرد: 15 مدرسه ما در ابعاد مختلف آموزشی، پژوهشی، پرورشی و نیز هویت سازی و تربیت اسلامی، به فعالیت‌های گسترده‌ای مشغول است. در این روزهای منتهی به سال جدید، بازارچه کارآفرینی راه افتاد و مدارس دخترانه ما بسیار پر رنگ حضور نشان دادند. طی سه روز تلاش وافری برای رشد جنبه‌های مهارت افزایی دانش آموزان صرف شد تا کار و تولید را برای آنها ارزشمند کنیم.    
مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی همچنین ادامه داد: بنیاد فرهنگی رضوی در کنار همه مسئولیت‌های سنگین خود در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان، در آستانه عید نوروز همچون سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی نظیر ایام سوگواری دهه آخر صفر و دهه کرامت، ماه محرم و رمضان، به ماموریت اصلی خود به عنوان یکی از نهادهای آستان قدس رضوی که تکریم زائران امام رئوف است، توجه دارد. 
در این راستا، طرح «مهمان بهشت» با هدف خدمت‌رسانی به 160 دانش آموز دختر و پسر زیارت اولی کم برخوردار از استان جنوب کرمان در حال اجرا است. 
در پایان این مراسم، از دانش آموزان برگزیده با کارت هدیه و لوح تقدیر توسط حداد عادل و مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی تقدیر به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی