پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۸

حداد عادل: گستردگی آثار و برکات آستان قدس از نتایج انقلاب اسلامی است

دکتر غلامعلی حداد عادل در آیین بدرقه پسران دانش آموز طرح «مهمان بهشت» گفت: گستردگی آثار و برکات آستان قدس رضوی از نتایج انقلاب اسلامی است.

به گزارش آستان نیوز، آیین اختتامیه اردوی پسران دانش آموز زیارت اولی کرمانی شرکت‌کننده در طرح نوروزی «مهمان بهشت» امروز با حضور مهمانان و مسئولان آستان قدس رضوی در دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) برگزار شد.

دکتر غلامعلی حداد عادل در بخشی از مراسم خطاب به مهمانان دانش آموز گفت: امروز از دیدار شما خوشحالم، از مربیان شما و همچنین از میزبانی بنیاد فرهنگی رضوی تشکر می‌کنم که توانستند این اردوی تربیتی را همراه با عطر معنویت امام هشتم برگزار کنند.‌

وی با بیان اینکه از خداوند و امام رئوف بخواهید تا آخر عمر ارتباط قلبی‌تان با امام رضا(ع) حفظ شود، اضافه کرد:‌ از قرائت دیپاچه گلستان توسط سه دانش آموز کرمانی لذت بردم. امیدوارم شعاع تاثیر علم و دانش شما فراگیر و پر برکت باشد.‌

وی همچنین تصریح کرد: همه آنچه امروز از آن برخورداریم، از برکت وجود حضرت رضا(ع) است اما یک نکته وجود دارد؛ اگر انقلاب اسلامی به برکت وجود امام راحل به پیروزی نمی‌رسید، این همه آثار و برکات آستان مقدس رضوی در سطح مشهد، ایران و جهان آن طور که امروز رخ نموده، گسترده و شناخته نمی‌شد.

وی ضمن اشاره به نعمت انقلاب اسلامی و برکات ناشی از آن تاکید کرد: قدر این انقلاب و دستاوردهای آن را بدانید؛ امام خمینی(ره) شاگرد اهل بیت(ع) بود و همت کرد کشورمان را با انقلاب اسلامی از دست بیگانه و بیگانه‌پرستان بیرون درآورد و به دست مردم سپرد.

وی افزود: به خاطر برکات انقلاب اسلامی بود که قاسم سلیمانی از روستای کوچکی در کرمان بزرگ شد تا جایی که تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی و نام انقلاب اسلامی در جهان بلندآوازه‌تر کرد. پس حافظ و گسترش دهنده انقلاب اسلامی باشید.

 

رنگ و بوی امام رضایی را حفظ کنید

در بخش دیگری از این مراسم، سیدمحمدصادق علی پرست مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی نیز با تاکید بر مهر و کرامت حضرت رضا(ع) تصریح کرد: وقتی از این سفر معنوی برمی‌گردید، به چشم دیگری به شما نگاه می‌شود. چون شما در هوای حرم مطهر تطهیر شدید. حواس‌تان باشد که دل و ذهن‌تان نیز در این حال و هوا، عطر و رنگ امام رضایی پیدا کند و این سرمایه را برای زندگی خود حفظ کند.

در خاتمه مراسم نیز از خدمات مسئول کاروان دانش آموزان کرمانی به دست دکتر حداد عادل، با اهدای لوح و بسته هدایا تقدیر شد. به علاوه، مهمانان کرمانی نیز با تقدیم بسته هدایا شامل کوله پشتی، انواع سوغات شهر مشهد، نبات و نمک متبرک و نیز هدایای فرهنگی نظیر ویژه‌نامه‌های «آستان علم و حکمت» و «ادب حضور»، کتاب «بهار نیایش»، جزوه «کلام نور» بدرقه شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی