پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی صورت می‌گیرد؛
۱۴۰۱-۱۲-۲۸

ارائه خدمات متنوع پزشکی به زائران نوروزی در دارالشفای امام(ع)

دارالشفای امام(ع) در ایام نوروز ۱۴۰۲ آماده ارائه خدمات متنوع تشخیصی و درمانی شبانه‌روزی به زائران و مجاوران آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) است. 

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز در خصوص خدمات نوروزی این مجموعه اظهار کرد: با توجه به تشرف میلیونی زائران در آخرین روزهای ماه شعبان و ایام نوروز 1402 به حرم مطهر رضوی، دارالشفای امام(ع) زیر نظر مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی به عنوان نزدیک‌ترین مرکز درمانی به این بارگاه ملکوتی، در راستای خدمات‌رسانی شایسته به ارادتمندان حضرت رضا(ع)، نیروها و خدمات پزشکی خود را تقویت کرده است.
دکتر سید سعید سعیدی شهری ادامه داد: در این راستا بخش پزشکان عمومی دارالشفای امام(ع) به صورت شبانه‌روزی فعال است و در هر شیفت حداقل 4 پزشک عمومی حضور دارند. 
وی با اشاره به حضور یک پزشک متخصص اورژانس به صورت 24 ساعته در بخش اورژانس دارالشفای امام(ع) در این ایام گفت: بخش پزشکان متخصص دارالشفا نیز در ایام غیر تعطیل نوروز با حضور متخصصانی در رشته‌های زنان، داخلی، قلب، ارتوپدی و چشم، در شیفت‌های مختلف فعال خواهد بود. 
 

فعالیت 24 ساعته آزمایشگاه و رادیولوژی
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: همچنین بخش همودیالیز این مرکز درمانی در شیفت‌های صبح و بعدازظهر آماده خدمات‌رسانی به بیماران کلیوی است. شیفت شب این بخش نیز در صورت نیاز اورژانسی زائران فعال خواهد شد. 
دکتر سعیدی شهری اضافه کرد: علاوه‌براین، بخش‌های تشخیصی آزمایشگاه و رادیولوژی دارالشفای امام(ع) تا 13 فروردین 1402 به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به زائران به ویژه بیماران اورژانسی است. 
وی تصریح کرد: بخش‌های تزریقات، پانسمان و سرم‌تراپی مجزای خواهران و برادران در این مرکز درمانی هم با تقویت نیروهای پرستاری به صورت ۲۴ ساعته به بیماران خدمات‌رسانی می‌کند. 
 

ایجاد بخش بستری موقت
دکتر سعیدی شهری درباره سایر اقدامات این مؤسسه در راستای آمادگی هر چه بیشتر دارالشفای امام(ع) در ایام نوروز اظهار کرد: در نوروز 1402 به ویژه ساعات برگزاری مراسم تحویل سال نو در حرم مطهر رضوی، یک بخش بستری موقت با استقرار 15 تخت در طبقه اول دارالشفا ایجاد خواهد شد. 
لازم به ذکر است، دارالشفاء امام(ع) با مشارکت نیروهای رسمی و افتخاری مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی واقع در مشهد، ابتدای خیابان شیرازی، حاشیه سمت راست، دوربرگردان حرم مطهر رضوی، آماده پذیرش عموم بیماران ایرانی و غیرایرانی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی