پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی؛
۱۴۰۱-۱۲-۲۸

برگزاری آیین استقبال از دختران زیارت اولی «مهمان بهشت2»

همزمان با ورود کاروان دختران دانش آموز زیارت اولی کرمانی، در مراسمی با حضور مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی زائران مخاطب طرح «مهمان بهشت2» مورد استقبال قرار گرفتند. 

به گزارش آستان نیوز، سیدمحمدصادق علی پرست در جمع دختران کرمانی ضمن خیر مقدم به آنها گفت: این نوع ویژه دعوت شدن به مشهدالرضا(ع)، نشانه این است که شما دختران خوب و امام رضایی بودید که این طور مورد توجه امام هشتم قرار گرفتید.
مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی با اشاره به اینکه در زیارت اول حال خوش و ارتباط قلبی بسیار ارزشمند است، افزود: مطابق احادیث، نشانه زیارت مقبول، به تکان خوردن دل و جاری شدن اشک از دیدگان است. یعنی ارتباط برقرار شده، به یاد آنهایی که پشت سرتان التماس دعا دادند، از پدر و مادر، دوستان، همسایگان، حتی درگذشتگان باشید و خطاب به ایشان ابراز لطف و دلدادگی کنید که حضرتش و خانواده معظم اهل بیت(ع) را دوست دارید تا بیشتر مورد شمول عنایت حضرت قرار بگیرید. تلاش کنید با دلی سرشار از آرامش و توسل و معنویت وارد حرم شوید. چرا که هر آنچه زیبایی در حرم مطهر وجود دارد، به واسطه حضور امام هشتم است وگرنه هیچ سنگ و آیینه و کاشی جاذبه‌ای ندارد.
وی بیان کرد: همان طور که شما منتظر هستید، صاحبخانه هم برای دیدن‌تان لحظه‌شماری می‎کند. همه ما با افتخار خدمتگزار زائران حضرت رضا(ع) است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی