پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مدیریت زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی؛ 
۱۴۰۱-۱۲-۲۸

محفل «جلاء القلوب» در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود

به همت مدیریت زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی، مراسم ویژه محفل بین‌المللی اُنس با قرآن کریم با عنوان «جلاء القلوب» در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، با استناد به حدیث ثقلین، حضرت رسول الله(ص) دو امانت گرانبهاء از جمله قرآن و عترت نزد مسلمانان جهان امانت گذاشته‌اند که مسلمین جهان با تمسک جویی از این دو یادگار پیامبر اکرم(ص) هرگز گمراه نخواهند شد و مسلمانان جهان اسلام با هدف عمل به این توصیه رسول الله(ص)، اقدام به برپایی محافل قرآنی در مساجد، منازل و اعتاب مقدسه کرده می‌کنند تا از صراط مستقیم گمراه نشوند. 
در همین راستا مدیریت زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی چهارشنبه دوم فروردین ماه 1402 در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان با هدف بهره‌مندی زائران و مجاوران از آیات نورانی کلام الله، برگزاری مراسم ویژه محفل بین‌المللی اُنس با قرآن کریم با عنوان «جلاء القلوب» را تدارک دیده است.
این محفل بین المللی با حضور قراء ممتاز از کشورهای عراق، پاکستان، هندوستان، آذربایجان و لبنان و جمعی از زائرین غیرایرانی بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق غدیر حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی