پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با هدف خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۱۲-۲۹

افزایش عرضه خمیرمایه رضوی در ایام نوروز 

مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی از افزایش 10 درصدی عرضه محصول خمیرمایه رضوی در ایام نوروز و رمضان سال 1402 با هدف تامین نیاز نانوایی‌ها و تولیدکنندگان نان صنعتی خبر داد.

محمد صادق مروارید در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: با توجه به افزایش حضور زائران در مشهد طی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، شرکت خمیرمایه رضوی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، میزان عرضه خمیرمایه تر را در مشهد افزایش داده است تا به سهم خود قدمی برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران و تامین سلامت غذایی مردم بردارد.
او ادامه داد: این شرکت با درک نقش پراهمیت خمیرمایه در افزایش کیفیت نان و در نتیجه ارتقاء سطح سلامت افراد جامعه، خمیرمایه تر و خشک و همچنین انواع بهبود دهنده را تولید و عرضه می‌کند.
 

تولید سالانه ۷۵۰۰ تن خمیرمایه همگن
مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی با اشاره به تولید سالانه ۷۵۰۰ خمیرمایه همگن در این کارخانه گفت: سالانه ۸۴۰۰ تن خمیرمایه تر و ۴۷۰۰ تن خمیرمایه خشک تولید و عرضه می‌شود.
او درباره گستره و شبکه فروش محصولات این شرکت تصریح کرد: به منظور رفاه حال هموطنان، خمیرمایه رضوی در تمام استان‌های کشور و از طریق نمایندگان شرکت به صورت مویرگی توزیع می‌شود.
مروارید ادامه داد: کیفیت بالای خمیرمایه رضوی باعث شده است تا این کارخانه برای تامین نیاز بازار، در سه شیفت کاری در شبانه روز فعالیت کند.
او افزود: بروزرسانی تجهیزات تولید، آموزش کارکنان و همچنین ارتباط با مراکز علمی دانشگاهی و انستیتوهای خارجی باعث شده تا کیفیت خمیرمایه رضوی مسیر رو به رشدی را تجربه کند.
مروارید، صنعت خمیرمایه را هایتک(فناوری پیشرفته) خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به دانش محور بودن این صنعت، رقابت با سایر تولیدکنندگان تنها از مسیر توسعه دانش ممکن خواهد بود. از همین رو شرکت خمیرمایه رضوی طرح‌های دانش‌بنیانی را برای استمرار در افزایش کیفیت محصولات خود در دستور کار قرار داده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی