پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۹

شرکت صنایع غذایی رضوی منتخب جشنواره ملی حمایت از کالای ایرانی شد

در جشنواره ملی حکمت(حمایت از کالای ایرانی، میعاد ملی، تولید داخلی) که با حضور صنعتگران و تولیدکنندگانی از سراسر کشور برگزار شد، شرکت صنایع غذایی رضوی به عنوان یکی از منتخبان حوزه اقتصاد مقاومتی معرفی شد.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این مجموعه برای نخستین بار و با تکیه بر توسعه سبد محصولات، ایجاد منابع تولید پایدار و با کیفیت و نیز پیاده‌سازی و بهبود سیستم مدیریت ایمنی غذایی و کیفیت، موفق به کسب جایزه و تندیس ملی جشنواره حکمت شد.
مجتبی هادیان ادامه داد: حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات، بهسازی ظرفیت تولید، بهبود فرآیند توزیع محصولات و صیانت از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی، از دیگر دلایل انتخاب این شرکت بوده است.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی، ترویج مصرف کالای داخلی و و رقابت‌پذیری در تولید ملی را از جمله اقدامات موثر این شرکت در سال ۱۴۰۱ دانست.
او ادامه داد: روش مقابله با تحریم‌های اقتصادی و تبدیل تهدید به فرصت، بررسی شیوه‌های علمی و عملیاتی جلب اعتماد مصرف‌کننده داخلی و بین‌المللی و آسیب‌شناسی قوانین مضر و مخل بهبود فضای کسب و کار رقابت‌پذیر، پارامترهای دیگری بود که در این جشنواره مورد بررسی قرار گرفت.
هادیان افزود: این جشنواره با حمایت وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد اجرایی فرامین حضرت امام (ره) و... برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی