پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در ایام نوروز صورت می‌گیرد؛
۱۴۰۲-۰۱-۰۱

ارائه خدمات امدادی به زائران نیازمند حرم مطهر رضوی 

به همت بخش امداد اداره امور تسهیلات زائران حرم مطهر رضوی، خدمات متنوعی به زائران نیازمند در این آستان ملکوتی در ایام نوروز 1402 ارائه می‌شود. 

به گزارش آستان نیوز، بخش امداد زائران حرم مطهر رضوی به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی زائران نیازمند است به طوری که گشت‌های سیار این بخش جهت شناسایی و خدمات‌رسانی به این زائران در ایام نوروز در سطح حوزه اماکن متبرکه رضوی حضور خواهند داشت. خادمیاران دفاتر بخش پیداشدگان و رسیدگی به امور گمشدگان حرم مطهر نیز در انجام این خدمت در ایام نوروز مشارکت دارند. 
اعزام زائران ابن السبیل(در راه مانده) به موطن، اهدای البسه به زائران نیازمند و اسکان آنان در مکان‌های مختلف، از جمله این خدمات رفاهی است.
به عنوان نمونه می‌توان به پشتیبانی استراحت شبانه داخل حرم مطهر برای بیش از 10 هزار زائر در هر شب، ارائه خدمات اسکان به زائران نیازمند در موقوفه آصف با ظرفیت 28 نفر، حسینیه علی اکبری‌ها با ظرفیت 500 نفر و مدرسه نواب با ظرفیت 200 نفر اشاره کرد. 
همچنین می‌توان به آمادگی همکاری برای ارائه خدمت اسکان اضطراری زائران در صورت هماهنگی در ورزشگاه امام رضا(ع)، سالن همایش‌های آستان قدس رضوی، حسینیه چهارده معصوم و... و تأمین 17 هزار پتو توسط حرم مطهر و حدود 8 هزار پتو از سایر ارگان‌ها نام برد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی