پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با آغاز سال ۱۴۰۲
۱۴۰۲-۰۱-۰۱

فروشگاه مرکزی عرضه عطر و سوغات رضوی افتتاح شد

با آغاز سال جدید، فروشگاه مرکزی عرضه عطر و محصولات سوغات رضوی به همت شرکت کسب و کار رضوی در خیابان امام رضا(ع) مشهد افتتاح شد.

به گزارش آستان نیوز، در این فروشگاه حدود ۱۰۰ نوع عطر رضوی در ۲۹ رایحه و در حجم‌های ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتر عرضه می‌شود. در این فروشگاه همچنین ۹ محصول در سبد سوغات متبرک رضوی ارائه می‌شود؛ محصولاتی که با استفاده از بازمانده‌های عملیات عمرانی حرم مطهر رضوی که امکان استفاده مجدد در صحن و سرای رضوی را نداشته، تولید شده است.
مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی اظهار کرد: این فروشگاه در سه طبقه و با مساحت ۲۵۰ متر مربع در خیابان امام رضا(ع) که حجم بالای تردد زائران را دارد، دایر شده است.
 

راه‌اندازی چهار غرفه اختصاصی عرضه عطر و سوغات رضوی
وی همچنین از راه‌اندازی ۴ غرفه اختصاصی عرضه محصولات سوغات رضوی در محورهای اصلی منتهی به حرم مطهر از پنجم فروردین ماه جاری خبر داد و گفت: این فروشگاه با طراحی اختصاصی شرکت کسب و کار رضوی و مجوز و مساعدت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد راه‌اندازی می‌شود.
منفرد ادامه داد: علاوه‌براین برنامه‌ریزی شده است تا در فروردین ماه جاری یک غرفه اختصاصی برای عرضه محصولات عطر رضوی با همکاری موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در محل فروشگاه‌ جدید این موسسه در هتل قدس راه‌اندازی شود.
او افزود: با توجه به افزایش حضور زائران در مشهد همزمان با آغاز سال جدید و راه‌اندازی فروشگاه مرکزی و غرفه‌های مذکور، درگاه‌های فروش حضوری محصولات شرکت کسب و کار رضوی به ۸ مجموعه افزایش پیدا می‌کند. 
منفرد خاطرنشان کرد: درگاه اینترنتی فروش عطر و سوغات رضوی نیز به نشانی https://atr-razavi.ir فعال شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی