پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۰۱

برگزاری آیین تحویل سال 1402 در میقات الرضا

آیین باشکوه تحویل سال 1402 تحت عنوان بهار همدلی همراه با قرائت زیارت آل یس و مناجات شعبانیه در آستان مبارک برادر گرامی امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، آیین باشکوه تحویل سال 1402 تحت عنوان "بهار همدلی" همراه با تلاوت مجلسی قرآن کریم، قرائت زیارت آل یس و مناجات شعبانیه، تبریک سال جدید توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس به حاضرین، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین داودی نژاد، اجرای گروه سرود میقات الرضا، همخوانی دعای معنوی تحویل سال، نقاره زنی و صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع)، مولودی خوانی، شعرخوانی و پخش زنده پیام نوروزی مقام معظم رهبری با حضور خیل عظیم زائران و مسافران نوروزی و مردم ولایتمدار طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین داودی نژاد در این آیین گفت: کسی به خانواده خودش خدمت می‌کند دوست خداست و خداوند خیر دنیا و آخرت به او عنایت می کند.
وی افزود:  زوج‌های جوان باید در زندگی خودشان از تحقیر، تمسخر و توهین نسبت به هم بپرهیزند که از آسیب‌ها در زندگی زناشویی است و در برخورد با یکدیگر تایید، تقدیر و تحسین را داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی