پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۰۳

انتشار دو اثر جدید موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز سال ۱۴۰۲ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی دو اثر جدید خود را منتشر کرد.

به گزارش آستان‌نیوز، این دو کتاب که به صورت چاپی و دیجیتالی منتشر شده، محتوایی متناسب با ایام نوروز، میزبانی از زائران نوروزی و همچنین حال‌وهوای ماه مبارک رمضان دارد که برای گروه‌های سنی مختلف و به‌ویژه کودکان طراحی و منتشر شده است.
 

کتاب "بهار نیایش" با حال و هوای زیارت نوروزی و ماه رمضان

"بهار نیایش" عنوان یکی از این دو اثر است که در ۱۲هزار و ۵۰۰ شمارگان منتشر شده و محتوایی مرتبط با نوروز در حرم و ماه مبارک رمضان را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. دیباچه این کتاب شامل مرور جملاتی از سخنان نوروزی یک دهه اخیر رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی است و در کنار آن مخاطب می‌تواند با مناسک و آیین‌های نوروزی در حرم مطهر آشنا شود. 
روایت برخی خاطرات و دلنوشته‌های زائران نیز بخش دیگری از این فصل "بهار نیایش" را شامل می‌شود. "اذن ورود"، "زیارت"، "زیارت و تحول"، "زیارت و خانواده" و "زیارت و خانواده" عناوین دیگر بخش‌های این اثر است که در آنها به شعار "زیارت، خانواده و همدلی" به عنوان شعار محوری برنامه‌های نوروزی آستان قدس رضوی نیز توجه شده است. بخش پایانی این اثر با عنوان "زیارت و رمضان" نیز شامل مطالبی خواندنی درباره فلسفه ماه مبارک رمضان، مناسک ماه رمضان در حرم و رمضان در کشورهای اسلامی، است.
 

کتابی ویژه کودکان و نوجوانان
دومین کتاب منتشر شده به همت موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، کتابی به نام "آفتاب مهربان سلام" است که گوه سنی کودک و نوجوان را مخاطب قرار داده است. در این کتاب که در شمارگان ۲۵ هزار نسخه منتشر شده، تلاش شده است با ارائه محتوایی در قالب شعر، قصه و سرگرمی، کودکان و نوجوانان با امام رضا(ع) و مفاهیم زیارت آشنایی بیشتری پیدا کنند. در این کتاب همچنین مطالبی با موضوع ماه مبارک رمضان برای استفاده کودکان و نوجوانان ارائه شده است.

برای دانلود این آثار جدید بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

کتاب آفتاب مهربان سلام

کتاب بهار نیایش

ویژه‌نامه روزنامه قدس «ره نما»

کتاب زیارت آقا

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی