پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۱-۰۳

تهیه بسته محصولات رسانه‌ای «بهار نیایش» ویژه هتل‌ها و راه‌آهن مشهد

به مناسبت فرارسیدن نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان، بسته محصولات رسانه‌ای «بهار نیایش» توسط مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به منظور توزیع در بین مجموعه‌ای از هتل‌های مشهد‌ و دیگر نقاط هدف از جمله راه‌آهن تهیه شد.

امیرمهدی حکیمی مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در این خصوص در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این بسته دیداری- شنیداری شامل منتخبی از تولیدات رسانه‌ای سال‌های گذشته و همچنین سال 1401 این مؤسسه می‌شود.
وی با بیان اینکه بسته رسانه‌ای بهار نیایش، آثار دو حوزه کودک و بزرگسال را در برمی‌گیرد، گفت: مجموعه کودک آن دربردارنده لالایی‌های رضوی، انیمیشن‌ها به زبان‌های فارسی و عربی و رئال موشن‌های داستانی کوتاه رضوی است. 
حکیمی توضیح داد: این رئال موشن‌های داستانی با محوریت نقاشی‌های رضوی کودکان و داستان‌های آنان با مشارکت این مؤسسه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی تولید شده است. 
مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با اشاره بر اینکه آثار این بسته در گروه سنی بزرگسال در دو حوزه شنیداری و دیداری تفکیک می‌شود، بیان کرد: آثار شنیداری آن در قالب آلبوم‌های موسیقی شامل مجموعه سرودها و مجموعه‌های «شمسه رضوان» و «یار خراسانی» می‌شود.
وی ادامه داد: مجموعه قوالی‌های رضوی که با مشارکت هنرمندان پاکستانی و افغانستانی و مناجات‌هایی که ویژه رمضان در این مؤسسه ضبط شده است، همچنین 46 قطعه از آواها و نواهای رضوی در فرهنگ مردم ایران زمین که از اقوام مختلف کشور جمع‌آوری و ضبط شده است، از دیگر آثار شنیداری این بسته رسانه‌ای است.
حکیمی گفت: آثار حوزه دیداری بسته بهار نیایش نیز در قالب‌های مختلف دربردارنده مجموعه انیمیشن‌های بزرگسال، فیلم انیمیشن «در مسیر باران» در سه نسخه فارسی، عربی و انگلیسی، مجموعه آیتم نمایشی، مجموعه فیلم‌های کوتاه رضوی، مجموعه کلیپ تصویری و مناجات، مجموعه موشن و موشن احادیث و همچنین مستند «در این بهشت بی‌پایان»  است.
وی خاطرنشان کرد: این بسته دیداری- شنیداری کودک و بزرگسال در منتخبی از هتل‌های مشهد در دسترس زائران این شهر مقدس قرار می‌گیرد. همچنین در ایستگاه‌های راه‌آهن و قطارها برای مسافران پخش می‌شود تا آنان با دیدن و شنیدن آن‌ها، دل‌هایشان به حضرت رضا(ع) متصل شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تشییع باشکوه شهدای خدمت قدردانی مردم از یک عمر تلاش‌های خالصانه آن‌ها بود
تولیت آستان قدس رضوی مراسم باشکوه تشییع شهدای خدمت در شهرهای مختلف را یک قدردانی اجتماعی از یک عمر تلاش و زحمات خالصانه…

تلویزیون اینترنتی