پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۲۴

بهره مندی ۱۷۰ خانواده نیازمند از کارت نان در چهارشنبه های امام رضایی البرز

حجت الاسلام سید جمال الدین میرجعفری، امام جماعت و مسئول دفتر مسجد حضرت معصومه(س) کرج گفت: با همکاری کانون خادمیاران رضوی منطقه ۹ کرج، طرح اهدای کارت نان که از سال ها پیش در مسجد صورت می گرفت، در چهارشنبه های امام رضایی نیز استمرار یافته است.

به گزارش آستان نیوز از البرز حجت الاسلام میرجعفری اعلام کرد: ۱۷۰ خانواده نیازمند به ازای‌ هر چهارشنبه در ماه کارت نان دریافت می کنند و با هر کارت می توانند ۴۰ تا ۴۲ نان لواش تهیه کنند.
وی با بیان اینکه نیازمندان شناسایی شده در مناطق مختلف استان البرز ساکن هستند، اذعان کرد: با توجه به بُعد مسافت، هزینه ایاب و ذهاب نماینده هر خانوار برای دریافت کارت نان نیز محاسبه و هزینه آن به خانوارها اعطا می شود. 
امام جماعت و مسئول دفتر مسجد حضرت معصومه(س) کرج خاطرنشان کرد: هزینه ماهانه ۱۲ میلیون تومانی، برای شارژ کارت نان ها از محل کمک های مردمی و خصوصا کفاره تامین می شود. 
مسئول دفتر مسجد حضرت معصومه(س) کرج با دعوت از خیرین و مردم مومن و نیکوکار البرز برای کمک به تامین هزینه کارت نان و بسته های معیشتی نیازمندان خاطرنشان کرد: مردم خیر استان می توانند از طریق واریز کمک های مردمی، کفاره، صدقه، رد مظالم و... در  این امر یاریگر ما باشند. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی