پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۰۳

اولین کتاب فروشی سیار به‌نشر در مناطق دورافتاده مشهد آغاز به کار کرد

با آغاز سال جدید، اولین کتابفروشی سیار انتشارات به‌نشر با گذر از روستاهای کلات نادر، قلعه سرهنگ، زکریا، چشمه پونه، خین چماغی آغاز به کار کرد.  

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در گفت‌وگو با آستان نیوز گفت: با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک دستگاه مینی بوس تجهیز شده به عنوان کتابفروشی سیار نوروزی در مناطق حاشیه شهر و روستاهای مورد استفاده قرار خواهد گرفت.  
سعیدی اظهار کرد: فعالیت این کتابفروشی از 27 اسفند 1401 آغاز شده و تا سوم عید ادامه دارد و مجدد بعد از 5 روز از 10 تا 13 فروردین میزبان حضور کودکان و نوجوانان کتابخوان خواهد بود.
وی ادامه داد: در این کتابفروشی سیار 400 عنوان کتاب به نمایش گذاشته شده که بیش از 80 درصد آثار ویژه مخاطب کودک و نوجوان است.
سعیدی افزود: طراحی این مینی بوس به عنوان فروشگاه سیار جهت عرضه کتاب در مناطق حاشیه با استفاده از استیکر و طراحی جذاب، ارائه وسایل فرهنگی و نشاط‌ انگیز، طراحی فضای داخلی با حضور قفسه‌های رنگارنگ، مُبلغ کتاب و کتاب‌خوانی خواهند بود.
مدیرعامل انتشارات به‌نشر به فعالیت این کتابفروشی سیار در مناطق مختلف شهر مشهد اشاره کرد و افزود: این مینی بوس به محلات مختلف شهری نیز سفر می‌کند و با ارائه خدماتی اعم از خدمات ترویج، مطالعه و عرضه کتاب به کل محلات مشهد و مکان‌هایی که زائرین امام مهربانی‌ها اجتماع دارند پذیرای کودکان، نوجوانان و جوانان آنجا خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی