پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در هتل های اطراف حرم صورت می گیرد
۱۴۰۲-۰۱-۰۳

بر پایی 11 کارگاه کودک با محوریت آموزش آداب زیارت 

از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، ویژه ایام نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان،11 کارگاه  کودک با محوریت آموزش آداب زیارت و آشنایی با مفاهیم قرآنی و دینی به روش قصه و بازی در هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی بر پاشده است.

 مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز گفت: این کارگاه‌ها با محوریت شعار برنامه‌های آستان قدس رضوی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان «قرآن، خانواده و همدلی» از 28 اسفند در هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی  از جمله مجلل درویشی، فردوسی، فرهنگ و هنر، هلیا، تبرک، خورشید هشتم، حلما، اطلس، همتا، ارغوان و آبشار دایر شده است که فعالیت‌های این نمایشگاه‌ها تا 11 فروردین ماه ادامه دارد. 
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمسعود میریان با اشاره به اینکه در این کارگاه‌ها، بازی‌های قرآنی معنا محور ویژه کودکان  و نوجوانان طراحی شده است، افزود: کودکان به همراه خانواده خود می‌توانند از این بازی‌ها استفاده کنند و به صورت غیرمستقیم با مضمون آیات قرآنی آشنا شوند.  
 وی از این هتل‌ها به عنوان پایگاه‌های شروع زیارت عنوان کرد و یاد آور شد: هم چنین در این کارگاه‌های قرآنی در قالب قصه، نمایش، کاردستی، نقاشی، رنگ آمیزی، پازل و بازی و... سعی شده کودکان با آموزه‌های اسلامی، ادب حضور   در آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) و مناسک زیارت آشنا شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی