پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۰۳

تجلیل از خادم یاران و یاوران رضوی کانون محب الرضا(ع) در نجف آباد

۲۱ نفر از خادم یاران و یاوران رضوی فعال آقا و خانم که در فعالیت‌های کانون محب الرضا(ع) در نجف آباد فعال تر بودند تجلیل شدند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، در برنامه فرهنگی و معنوی که به همت کانون محله‌ای محب الرضا(ع) و همکاری کانون تخصصی ورزش، با حضور خادمیاران و یاوران رضوی  برگزار شد از ۲۱ نفر از فعالان عرصه خدمت رضوی با اهدای لوح و قاب تصویر حرم مطهر امام رئوف تجلیل به عمل آمد.

در این آیین فرهنگی، برنامه هایی چون صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام، زیارت امین الله، سرود و تقدیر از فعالان عرصه خادمیاری برگزار شد.

ابراهیم ولایتی مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان نجف آباد در این مراسم گزارشی از نحوه تشکیل کانون ها و روند کار آن ها در نجف آباد ارائه داد.

در ادامه اسماعیل سقایی مسئول کانون محله ای محب الرضا به ارائه گزارشی از برپایی چایخانه امام رضا(ع) که در نیمه شعبان ۱۴۴۴ در محل بازار نجف آباد برپا شده بود و با استقبال خوب مردمی روبرو شد پرداخت.

در پایان مراسم از ۲۱ نفر از خادم یاران و یاوران رضوی آقا و خانم کانون محله ای محب الرضا(ع) که در برنامه های اخیر فعال تر بودند با اهدای لوح تقدیر توسط پدرشهیدان مرتضی و مصطفی مهدیه تجلیل شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی