پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با نوروز 1402 صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۱-۰۵

برپایی پایگاه‌های سلامت بیمارستان رضوی در 4 هتل مشهد

همزمان با ایام نوروز 1402، پایگاه‌های سلامت بیمارستان فوق تخصصی رضوی در 4 هتل مشهد به زائران و مجاوران خدمات سرپایی پزشکی رایگان ارائه می‌کند. 

به گزارش آستان نیوز، بیمارستان رضوی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قالب طرحی ویژه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی و جامعه هتل‌داران مشهد، نسبت به برپایی پایگاه‌های سلامت در هتل‌های «مدینه الرضا(ع)»، «درویشی»، «خورشید تابان» و «خورشید هشتم» اقدام کرده است.
در حال حاضر این پایگاه‌ها با حضور پزشک و پرستار همه روزه تا 13 فروردین 1402 از ساعت 10 تا 17 پاسخگوی مراجعان هستند. 
خدمات سرپایی پزشکی اعم از انجام معاینات و بررسی‌های اولیه، کمک‌های اولیه، کنترل قند و فشار خون و... در این پایگاه‌ها به صورت رایگان به مراجعان ارائه می‌شود و در صورت نیاز بیماران به خدمات تکمیلی پزشکی به بیمارستان رضوی هدایت می‌شوند. 
علاوه بر مهمانان چهار هتل مذکور، سایر زائران و مجاوران نیز می‌توانند از خدمات سرپایی این پایگاه‌های سلامت بیمارستان استفاده کنند. 
شایان ذکر است، بیمارستان رضوی با اجرای این طرح که از نیمه شعبان آغاز شده است، علاوه‌بر نظم‌بخشی به مراجعه بیماران غیرایرانی به این بیمارستان، زمینه معرفی بیشتر خدمات و امکانات بیمارستان رضوی را به زائران سلامت و جذب آن‌ها فراهم کرده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی