پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت نوروز 1402؛
۱۴۰۲-۰۱-۰۵

فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کتابخانه و موزه ملی ملک دایر شد

فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به مناسبت نوروز 1402 در سرسرای همکف ساختمان این موقوفه فرهنگی آستان قدس رضوی در تهران دایر شد.

به گزارش آستان نیوز، شهروندان به ویژه دوستداران فرهنگ و هنر می‌توانند هم‌زمان با بهره‌مندی از خدمات کتابخانه‌ای و موزه‌ای مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، کتاب‌ها و دیگر محصولات مرتبط با این مؤسسه را از فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی آن خریداری کنند. 
مجموعه‌ای از کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات این مؤسسه همچون «مکاتبات ناصرالدین شاه با کامران میرزا نائب السلطنه(1259 تا 1309 قمری)»، «فهرست توصیفی نسخه‌های خطی پزشکی و علوم وابسته مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک»، «رساله ساز و پیرایه شاهان پرمایه بابا افضل کاشانی» و «رقم‌ها و فرمان‌های صفوی و قاجار در مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک» در این فروشگاه عرضه شده است. 
«روزگار آقای واقف»، «فهرست نسخه‌های خطی کتابخانه و موزه ملی ملک»، «با کودکان در موزه ملک»، «دو نگاره» و «جهان نما»، از دیگر کتاب‌های عرضه شده در این فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی است. 
این خبر حاکی است، واحد انتشارات کتابخانه و موزه ملی ملک که فعالیت خود را در زمان حیات مرحوم حاج حسین آقا ملک بنیانگذار و واقف این مجموعه، در سال 1340 با انتشار وقف‌نامه‌های مجموعه، رقبات، املاک و اراضی، آغاز کرده بود، فعالیت‌هایش را همچنان بعد از درگذشت ایشان و انقلاب اسلامی، با کسب مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داده و هر ساله آثار علمی، تاریخی، فرهنگی و هنری قابل توجهی به صورت مستقل یا با بهرمندی از توان سایر ناشران را به بازار نشر عرضه کرده است.
شایان ذکر است، کتابخانه و موزه ملی ملک در ایام نوروز 1402، از شنبه تا پنج‌شنبه، پنجم تا دهم فروردین ماه از ساعت 9 تا 17 به نشانی «تهران، میدان امام خمینی(ره)، سر در باغ ملی، خیابان ملل متحد(میدان مشق)» پذیرای اهل هنر و پژوهش است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی