پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۰۴

برگزاری اولین مراسم ترتیل خوانی قرآن با حضور قاریان بین المللی در حرم مطهر رضوی 

همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان و حلول بهار قرآن، نخستین مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم  در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، رئیس دارالقران الکریم حرم مطهر رضوی با بیان این خبر گفت: به منظور بهره‌مندی زائران و مجاوران بارگاه قدسی رضوی از فیض تلاوت قرآن کریم در ماه پرخیر و برکت رمضان،  از سوی دارالقران الکریم حرم مطهر رضوی، 3  محفل قرآنی در ساعات مختلف شبانه‌روز در این بارگاه مقدس و نورانی برگزار می‌شود.
محمدرضا احمدی‌زاده تصریح کرد: اولین مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم ویژه عموم مردم بعد از اقامه نماز صبح ساعت 5:15 تا 6:30 در رواق امام خمینی(ره) با حضور قاریان و حافظان برجسته آستان قدس رضوی برگزار و به صورت همزمان از شبکه یک سیما پخش شد.
وی ادامه داد: در این مراسم، جواد پناهی، علیرضا رضایی، رضا جاویدی و داوود خلوصی از قاریان برتر و بین‌المللی آستان قدس رضوی به تلاوت اولین جزء قرآن کریم پرداختند.
احمدی‌زاده تصریح کرد: دومین مراسم ترتیل‌خوانی ویژه عموم مردم همه روزه ساعت 10 تا 11 همراه با پخش از شبکه قرآن سیما از رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی میزبان حضور گسترده زائران و مجاوران است.  سومین مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در ایوان مقصوره صحن گوهر شاد ساعت 16:30 تا 17:30 برگزار و به صورت همزمان از شبکه افق پخش می‌شود.
وی همچنین به برگزاری محفل ترتیل‌خوانی ویژه بانوان زائر و مجاور اشاره کرد و گفت: رواق مبارکه حضرت زهرا(س) نیز همه روزه از ساعت 9:30 تا 11:30میزبان محفل ترتیل‌خوانی خواهران است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی