پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

 در پایگاه‌های قرآنی نمایشگاه‌های «قرآن، خانواده، همدلی» صورت گرفت:
۱۴۰۲-۰۱-۰۶

استقبال قابل‌توجه زائران از طرح ملی «من قرآن را دوست دارم»

همزمان با ماه مبارک رمضان، در پایگاه‌های قرآنی نمایشگاه‌های «قرآن، خانواده، همدلی» استقبال گسترده‌ای از طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» شده است.

 به گزارش آستان‌نیوز، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نمایشگاه «قرآن، خانواده، همدلی» ثبت‌نام طرح ویژه «من قرآن را دوست دارم» با حضور مشاوران مرکز قرآن‌کریم آستان قدس رضوی برای زائران بارگاه نورانی علی بن موسی الرّضا(ع) است.

 طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» یکی از طرح‌های مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی است که همزمان با دهه کرامت سال 1400 فعالیت خود را در سطح کشوری و بین‌المللی آغاز کرده است. 

این طرح با مشارکت اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی در سه دوره روخوانی قرآن‌کریم، تجویدالصلاة و تفسیر و تدبّر در قرآن کریم به‌صورت خودآموز و با استفاده از ظرفیت اساتید برجسته کشور در حال انجام است که با شروع ماه مبارک اطلاع رسانی ویژه آن در فضای مجازی و شبکه‌های رسانه ملی شروع شده است.

 ثبت نام این طرح قرآنی در پایگاه‌های قرآنی نمایشگاه‌های «قرآن، خانواده، همدلی» شباب‌الشمس (حدفاصل باب‌الجواد و باب‌الرّضا(ع)، مدرسه خیرات‌خان، آرامگاه خواجه‌ربیع، باغ بیلدر طرقبه(اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) و محل نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی و میزهای خدمت معرفی طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» در زیارتگاه خواجه ربیع مشهد، آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع)طبس و زیارتگاه شهید مدرس(ع) کاشمر در حال برگزاری است.

شرکت در این دوره‌ها به صورت آفلاین و با پشتیبانی برنامه‌ریزی شده توسط اساتید مجرّب انجام خواهد شد. قرعه‌کشی و اهدای جوایز نقدی میلیونی به شرکت کنندگان طرح، ارائه گواهینامه معتبر رسمی کشور و استفاده از ظرفیت اساتید برجسته کشور از جمله مزایای این طرح قرآنی است.
علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://quranlove.ir مراجعه و یا با شماره سراسری ۱۳۸ تماس بگیرند.

از دیگر فعالیت‌های ارائه شده در نمایشگاه «قرآن، خانواده، همدلی» با محوریت خانواده و همدلی در سایه قرآن‌کریم شامل معرفی محصولات مکتوب این حوزه همراه با مشاوره‌های قرآنی، دریافت رایگان نغمات قرآنی و نیز ایجاد محیطی دوستانه و خانوادگی با ارائه بازی‌های قرآنی و مفاهیم دینی مهدالرّضا(ع) ویژه کودکان و نوجوانان است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی