پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در نوروز 1402صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۱-۰۷

راه‌اندازی مهمانسرای گردشگران سلامت در بیمارستان فوق تخصصی رضوی

همزمان با ایام نوروز 1402، مهمانسرای ویژه گردشگران سلامت در راستای ارتقای خدمات‌رسانی به بیماران داخلی و خارجی در بیمارستان فوق تخصصی رضوی راه‌اندازی شد.

به گزارش آستان نیوز، این زائرسرا در راستای رفاه بیشتر و آرامش‌خاطر خانواده‌های بیماران مربوط به حوزه گردشگری سلامت که تمایل به اسکان در نزدیکترین مکان ممکن به بیمار خود را در بیمارستان رضوی دارند، افتتاح شده است. 
در حال حاضر این مهمانسرا دارای 9 اتاق در دو بخش مجزا شامل ۳ اتاق در طبقه سوم و ۶ اتاق در طبقه همکف ساختمان شماره ۲ بیمارستان رضوی است که با ظرفیت پذیرش حدود 20 نفر مهمان، خدمات کامل هتلی را به مهمانان ارائه می‌کند.
همچنین در صورت هماهنگی، برنامه استقبال از گردشگران سلامت به منظور انتقال مستقیم بیماران و خانواده‌شان از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به بیمارستان رضوی اجرا می‌شود. 
شایان ذکر است، در گذشته بیمارستان رضوی فاقد چنین فضا و امکاناتی برای ارائه خدمات به گردشگران سلامت به ویژه بیماران خارجی بستری در بخش بیماران بین‌الملل بود و خانواده بیماران مجبور بودند در هتل‌های سطح شهر مشهد و دور از بیمار خود مستقر شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی