پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۰۷

روایتی متفاوت از آستان قدس رضوی در «رواق خدمت»

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی افتتاح نمایشگاه «رواق خدمت» را گامی در راستای جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی دقیق و جامع درباره خدمات آستان قدس و خادمان و خادمیاران این آستان دانست. 

 محسن هوشمند در گفتگو با آستان نیوز، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای ضرورت تبیین خدمات و دستاوردهای همه مجموعه‌های کشور و همچنین پیرو دستور تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر عمل به این مطالبه رهبر انقلاب در آستان قدس، نمایشگاه «رواق خدمت» دایر شده است تا جهاد تبیین را در این مجموعه اجرایی کرده باشیم.
 

آشنایی زائر و مجاور با خدمات یک ساله آستان قدس
هوشمند افزود: این نمایشگاه که در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) برپا شده، زائران و مجاوران را با اقدامات آستان قدس رضوی طی سال ۱۴۰۱ آشنا می‌کند تا همگان به‌طور دقیق بدانند این مجموعه مردمی که با تکیه بر موقوفات و نذورات ارادتمندان حضرت رضا(ع) فعالیت می‌کند، چه خدماتی را در طول یک سال اخیر ارائه کرده است. 
 

ارائه محتوا در قالب‌های متفاوت و متنوع 
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در تشریح جزئیات این نمایشگاه اظهار کرد: در نمایشگاه رواق خدمت، علاوه بر ارائه محتوای مربوط به تاریخچه حرم‌مطهر امام رضا(ع) و شکل‌گیری آستان قدس رضوی، گزارش‌هایی متفاوت، متنوع و مصور از اقدامات و خدمات این آستان مقدس ارائه شده است و زائران و مجاوران می‌توانند در بازدید از این نمایشگاه با حوزه‌های مختلف خدمت خادمان، خادمیاران، بنیادها و سازمان‌های ذیل آستان قدس رضوی در عرصه‌های میزبانی از زائران، فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آشنا شوند.
هوشمند ادامه داد: در این نمایشگاه از قالب‌های اطلاع‌رسانی مختلف و متتوعی برای ارتباط با مخاطب استفاده شده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بصری تلویزیون‌های بزرگ و پهن پیکر، تصاویر سه بعدی، قاب عکس و ... تلاش شده فضای نمایشگاهی متفاوتی داشته باشیم. 
به گفته هوشمند، استفاده از کیوآرکد روی قاب‌ها و تابلوهای اطلاع‌رسانی این نمایشگاه نیز بستر استفاده بازدیدکنندگان از محتوای مرتبط از جمله ویدیوها و گزارش‌های تصویری موضوعی را فراهم کرده است.
 

حضور مدیران آستان قدس در استودیوی خبری برای پاسخگویی و ارائه گزارش به مردم

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه نیز استودیویی تجهیز شده است تا مدیران بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی در گفتگویی صمیمانه با مخاطبان ، پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان باشند و گزارشی از فعالیت‌های بخش‌های تحت مدیریت خود ارائه کنند. 
 

برپایی میز خدمت سامانه ۱۳۸
هوشمند افزود: مرکز ارتباطات مردمی و سامانه ۱۳۸ و افکارسنجی آستان قدس رضوی نیز با استقرار میز خدمت در این نمایشگاه، ضمن آشناسازی مخاطبان با نحوه ارتباط با این سامانه، نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنها را برای بهبود عملکرد و خدمت‌رسانی در این حوزه دریافت می‌کنند.

شایان ذکر است نمایشگاه رواق خدمت که در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی واقع در باب الجواد حرم مطهر امام رضا(ع) بر پا شده، تا پایان ماه مبارک رمضان، همه روزه از ساعت 17 تا 22 پذیرای زائران و مجاوران خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی