پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۰۷

عرضه محصولات غذایی رضوی با ۱۰ درصد تخفیف در نوروز و رمضان ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی از عرضه محصولات این کارخانه با تخفیف ۱۰ درصدی در ایام نوروز و رمضان ۱۴۰۲ در راستای رفاه زائران و مجاوران خبر داد. 

مجتبی هادیان در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این تخفیف شامل محصولات تولیدی شرکت صنایع غذایی رضوی از قبیل کیک و کلوچه، انواع نان، اشترودل‌های غذایی، دونات، انواع آبمیوه و... و همچنین تمام محصولاتی است که در این کیوسک‌ها عرضه می‌شود.
او افزود: با توجه به همزمانی نوروز و ماه رمضان و از طرفی افزایش حضور زائران و مسافران در مشهد، این تخفیف از ۲۹ اسفند آغاز شده است و تا ۱۶ فروردین ماه جاری ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی با اشاره به ۹۰ کیوسک عرضه مستقیم محصولات نان رضوی مستقر در مشهد تصریح کرد: طرح تخفیف ۱۰ درصدی محصولات این شرکت در تمامی کیوسک‌ها لحاظ شده است.
او ادامه داد: از مجموع کیوسک‌های موجود در مشهد، ۲۵ کیوسک در اطراف حرم مطهر رضوی استقرار یافته است. 
هادیان در پاسخ به این سوال که آیا امکان خرید اینترنتی این محصولات وجود دارد، گفت: درحال حاضر درگاه اینترنتی برای این کار در نظر گرفته نشده است اما در صورت هماهنگی با فروشنده کیوسک، افراد می‌توانند به‌صورت تلفنی سفارش دهند و کالای خود را دریافت کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی