پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۰۶

حمایت از کارآفرینان کم برخوردار نجف‌آبادی با برپایی نمایشگاه عرضه محصولات خانگی

نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات خانگی با حضور خادمیاران رضوی نجف آباد و اقشار کم برخوردار کار آفرین به همت کانون تخصصی اشتغال و کارآفرینی تا ۱۷ فروردین برپا است.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، ابراهیم ولایتی دبیرکانون مرکزی به همراه ابراهیم عباسی معاون کانون ها از غرفه های نمایشگاه کانون تخصصی اشتغال و کارآفرینی و همچنین از روند آماده سازی محل برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ بازدید کردند.

ولایتی درحاشیه این بازدید تاکید کرد: بازدید از این نمایشگاه و فروشگاه که به همت کانون تخصصی اشتغال و کارآفرینی با هدف حمایت از کارآفرینان کم برخوردار و مشاغل خانگی برپا شده است و برای عموم مردم آزادمی باشد.  

وی افزود: غرفه های نمایشگاه و فروشگاه محصولات خانگی از ۲۶اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در محل ارگ شیخ بهایی هفت برج خارون شهرستان نجف آبادبرپا است.

طی این بازدید سودابه کاظمیانی، مسئول کانون تخصصی محصولات فرهنگی خادمیاران رضوی گزارشی در خصوص روند اجرای برنامه های پیش رو در ایام بهار طبیعت و بهار قرآن ارائه کرد.

کاظمیانی گفت: با هماهنگی های انجام شده و آماده سازی مکان مناسب، از روز اول ماه مبارک رمضان برنامه جزء خوانی قرآن توسط خادمیاران و یاوران رضوی در سالن همایش هفت برج خارون شهرستان انجام شد.

گفتنی است این جلسات یا همت کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان نجف آباد و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری نجف آباد و کانون های محله ای و تخصصی هر روز از ساعت ۱۷ لغایت ۱۸:۱۵ با حضور جوانان امام رضایی (شباب الرضا)برگزار می گردد.
در این جلسات علاوه بر ترتیل خوانی توسط جوانان حافظ قرآن شهرستان نجف آباد که اعضای شباب الرضا شهرستان می باشند حجت الاسلام والمسلمین مجید رجایی هر روز بین تلاوت دو حزب مطالبی مرتبط با آیات تلاوت شده همان روز بیان می نماید که این بخش از برنامه از طریق آپارت به آدرس  https://www.aparat.com/Panjerefolad/live به صورت زنده از محل برگزاری مراسم پخش می گردد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی