پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۰۸

برگزاری ویژه برنامه بهار زیارت، خانواده و همدلی در میقات الرضا

ویژه برنامه بهار زیارت، خانواده و همدلی همراه با سخنرانی مدیر مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ص) آستان قدس رضوی در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، ویژه برنامه بهار زیارت، خانواده و همدلی همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر وحدتی شبیری مدیر مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ص) آستان قدس در جمع زائران و مجاوران در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین دکتر وحدتی شبیری در این برنامه گفت: نعمت ولایت فقیه و وجود مقام معظم رهبری نعمت بزرگی برای کشور ما است زیرا ایشان توانسته اند یک تنه در برابر نظام کفر بایستند و کشور را سربلند کنند.
وی افزود: ایرانیان همیشه مورد محبت اهل بیت عصمت و طهارت بوده اند و وجود این امامزادگان در ایران اسلامی گواهی بر این موضوع است.
مدیر مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ص) آستان قدس همچنین در بخش سخنان معرفتی نیز عنوان کرد: چه خوب است از این فرصت ماه مبارک رمضان استفاده کنیم و برای یکسال آینده خودمان برنامه ریزی کنیم که تحول مثبتی در خود ایجاد کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی