پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به منظور میزبانی شایسته از زائران و مسافران نوروزی صورت گرفت، 
۱۴۰۲-۰۱-۰۸

قدردانی تلاش‌های خادمین میقات الرضا

جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی شهرستان طبس با حضور در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و خادمین این آستان مبارک برای میزبانی شایسته از زائران و مسافران نوروزی قدردانی کردند.

به گزارش آستان‌نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه طبس به همراه جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی این شهرستان جهت خداقوت بابت تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و خادمین آستان مبارک برای میزبانی شایسته از زائران و مسافران نوروزی با مهدی قاسم زاده مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) دیدار کردند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی در این دیدار اظهار کرد:  فضای فرهنگی و رفاهی بسیار مناسبی برای ترویج دین مبین اسلام در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) ایجاد شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
همچنین در این دیدار رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) به برکت خدمات آستان قدس رضوی به مکان امنی برای زائران و مسافران تبدیل شده که در کاهش آمار تصادفات تاثیر بسزایی داشته است.
وی افزود:  نظم و انضباط در مجموعه آستان مبارک و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و رفاهی قابل تقدیر است.
این خبر حاکی است در این بازدید قاسم زاده مدیر آستان مبارک گزارشی از فعالیت‌های زائر این آستان با شعار همه خادم الرضاییم؛ زیارت، خانواده، همدلی‌ ارائه کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی