پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۰۸

تخفیف ۱۰ درصدی عطر ویژه حرم در تمام فروشگاه‌های عطر رضوی

مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی از تخفیف ۱۰ درصدی عطر حرم مطهر رضوی در تمام فروشگاه‌های عطر رضوی خبر داد و گفت: این عطرها با برند رضوی و در حجم‌های ۲۰ ،۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتر به مشتریان عرضه می‌شود.

مجید منفرد در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: رایحه مورد استفاده در عطر حرم که در بارگاه آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) نیز استفاده می‌شود، به‌صورت اختصاصی طراحی شده و منحصر بفرد است.
او ادامه داد: با توجه به سابقه تاریخی عرضه عطرهای مختلف در مشهد با عنوان عطر حرم که عموما هم اسانس‌های روغنی و غیربهداشتی بودند، باعث شد تا با هدف ساماندهی این حوزه و همچنین عرضه تجاری رایحه‌ای که در حرم مطهر رضوی استفاده می‌شود، محصولاتی تولید و برای سهولت دسترسی زائران و مجاوران، عرضه عمومی شود.
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی با تاکید بر تولید اختصاصی عطر حرم گفت: طراحی و تولید این رایحه توسط شرکت کسب و کار رضوی از سال 1399 با برگزاری فراخوان بین‌المللی برای تولیدکنندگان مطرح دنیا آغاز شد. 
او ادامه داد: طی این فراخوان حدود 40 رایحه مختلف از شرکت‌های معتبر جهان که بر اساس RFP(طرح یا سند تجاری) ارسالی از سوی شرکت کسب و کار رضوی، به صورت اختصاصی برای استفاده در حرم مطهر رضوی طراحی شده بود، دریافت شد و در نهایت یک رایحه از یکی از شرکت‌های معتبر اروپایی انتخاب شد.
منفرد افزود: شرکت تولیدکننده متعهد است رایحه مذکور را تنها به مجموعه آستان قدس رضوی با نمایندگی شرکت کسب و کار رضوی بفروشد و این شرکت نیز تمامی تولیدات تجاری خود را با برند عطر رضوی ارائه می کند.
او با تاکید بر این‌که هرگونه عطر و ادکلن که مدعی عطر حرم یا رایحه حرم باشد، تقلبی است، اظهار کرد: عطر اختصاصی حرم تنها توسط این شرکت ارائه می‌شود، از همین رو هیچ عطر دیگری امکان دسترسی به اسانس مورد استفاده در حرم را ندارد.
منفرد همچنین از عرضه اینترنتی عطر حرم خبر داد و خاطرنشان کرد: با هدف رفاه حال زئران و مجاوران، غیر از فروشگاه‌ها و غرفه‌های فروش عطر رضوی در مشهد، این محصول از طریق سایت عطر رضوی به نشانی https://atr-razavi.ir قابل خریداری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی