پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۰۹

ضیافت دستبافته‌های رضوی برای زائران نوروزی

در ایام نوروز ۱۴۰۲ نمایشگاه مرکزی شرکت فرش آستان قدس رضوی، با ارائه تخفیف ۱۰ درصد ویژه انواع دستبافته‌های رضوی، میزبان زائران و مجاوران آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) است.

به گزارش آستان نیوز، از واپسین روزهای اسفند سال گذشته، فروش نوروزی فرش‌های تولیدی شرکت فرش آستان قدس رضوی با تسهیلات مناسب آغاز شده است و تا نیمه فروردین ماه جاری ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی اظهار کرد: در این بازه زمانی انواع دست‌بافته‌های رضوی در قالب «فرش‌های نو»، «فرش‌های متبرك حرم مطهر»، «گل‌فرش‌های متبرک رضوی» و «مبل فرش» عرضه شده است.

حمید کارگر گفت: ارائه شناسنامه فرش‌های متبرک رضوی به خریداران یکی از اقدامات جدیدی است که علاوه‌بر اطلاعات فنی این فرش‌ها نظیر نقشه و رنگ‌بندی، جنس الیاف، سال بافت، رجشمار و...، داده‌هایی همچون مدت و موقعیت مفروش شدن در حرم حضرت رضا(ع) را در اختیار خریدار قرار می‌دهد.

او همچنین از ارائه تسهیلات مناسب برای خریداران خبر داد و افزود: در این جشنواره علاوه‌بر تخفیف ۱۰ درصدی، تقسیط بدون کارمزد نیز برای خریداران در نظر گرفته شده است.

کارگر ادامه داد: نمایشگاه و فروشگاه مرکزی شرکت فرش آستان قدس رضوی در مجاورت حرم مطهر واقع در خیابان خسروی‌ نو، روبه‌روی باب‌الجواد، پذیرای علاقه‌مندان برای خرید دستبافته‌های رضوی در جشنواره نوروزی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی