پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ماه مبارک رمضان؛
۱۴۰۲-۰۱-۱۰

برنامه «عاشقانه‌های جوشن کبیر» ویژه ناشنوایان ازشبکه سلامت به روی آنتن رفت

همزمان با ماه مبارک رمضان، برنامه «عاشقانه‌های جوشن کبیر» که به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی ویژه ناشنوایان ساخته شده است، از شبکه سلامت به روی آنتن رفت.

به گزارش آستان نیوز، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در راستای توجه به نیازهای هنری- معرفتی ناشنوایان به عنوان یکی از گروه‌های خاص جامعه و امکان استفاده آنان از محصولات رسانه‌ای همچون سایر افراد، برای نخستین بار شرح تفسیری جوشن کبیر را به صورت عاشقانه‌های جوشن کبیر توسط مترجم زبان اشاره برای ناشنوایان تولید کرد.

این برنامه ویژه رمضان به گویندگی آرش جوان و با صدای حسین اصفهانی در قالب مجموعه‌ای 30 قسمتی با کلیپ‌های کوتاه چند دقیقه‌ای ساخته شده است و هر شب در این ماه پربرکت از شبکه سلامت پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی ظریفی، حجت‌الاسلام رضا اژدر محمدی، حسن عسگری، امیر تاتاری و زهره ظریفی نیز اعضای گروه مترجمان برنامه عاشقانه‌های جوشن کبیر هستند. همچنین مهدی کلاته به عنوان مترجم و تدوینگر و امیر صحرایی به عنوان تصویربردار در تولید این برنامه مشارکت داشتند.

شایان ذکر است، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در سال گذشته نیز ترجمه کلام سریال یوسف پیامبر(ع) به زبان اشاره را انجام داد که در ایام ماه رمضان از بستر مجازی پخش شد و بازخورد خوبی در بین ناشنوایان کشور داشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی