پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با نوروز انجام شد
۱۴۰۲-۰۱-۱۱

 عرضه ۵۰۰ عنوان کتاب رضوی در نمایشگاه‌های کتاب در حرم مطهر رضوی 

مدیر عامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: همزمان با  نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان، 2 نمایشگاه کتاب در صحن‌ پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی برپا شده است.

به گزارش آستان نیوز، حسین سعیدی اظهار کرد: آستان قدس رضوی نیز که میزبان اصلی زائران امام رضا(ع) است، علاوه بر خدمات گسترده برای تسهیل زیارت، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی متعددی نیز پیش‌بینی کرده است تا سوغات فرهنگی مناسبی را برای زائران نوروزی حرم مطهر رضوی ارائه کند. از جمله این برنامه‌ها، طرح‌های کتاب محور است که به همت به‌نشر( انتشارات آستان قدس رضوی) تدارک دیده شده است. 
 

زیارت نوروزی حرم رضوی با خواندن و شنیدن کتاب

او با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های کتاب به‌نشر در ایام نوروز 1402 تصریح کرد: در ایام نوروز 2 نمایشگاه کتاب در حرم مطهر رضوی، در صحن پیامبر اعظم ورودی باب الرضا(ع)، ورودی باب الجواد(ع)، راه اندازی شده است.

مدیرعامل انتشارات به‌نشر افزود: به دلیل حضور گسترده زائران و شلوغی حرم مطهر رضوی در لحظه تحویل سال و روزهای ابتدایی سال 1402 این نمایشگاه‌های کتاب از سوم عید دایر شده که دوستداران کتاب با آسودگی خاطر و آرامش بیشتری بتوانند کتاب‌های مورد علاقه خود را مطالعه و تهیه کنند.
 سعیدی اظهار کرد: در این نمایشگاه‌های کتاب بیش از 500 عنوان کتاب در موضوعات مختلف سبک زندگی اسلامی، ائمه معصومین(ع)، ادبیات پایداری، فرهنگ ایثار و شهادت در قالب‌های متنوع رمان، داستان و تاریخ شفاهی به زائران ارائه می‌شود تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای مختلف زائران حرم مطهر رضوی در فرهنگ‌های مختلف باشیم. 

او با اشاره به برگزاری این نمایشگاه‌های کتاب تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، افزود: افراد می‌توانند در این نمایشگاه، آثار مورد علاقه‌ خود را تا 10 درصد تخفیف تهیه کنند.

 سعیدی با اشاره به عرضه کتاب‌ها و محصولات فرهنگی در بسته بندی‌های موضوعی جهت خرید زائران به عنوان سوغات ادامه داد: به‌نشر ویژه ایام نوروز ، 3 بسته موضوعی ویژه ماه رمضان، عبادت و سوغات زائر را با الگوگیری از نقوش اسلامی حرم مطهر رضوی تهیه کرده است که تهیه این بسته‌‌ها تا پایان سال نیز ادامه دارد. این بسته‌ها در بیش از هزار بسته تولید شده که زائران می‌توانند این بسته‌ها را که شامل اقلام همچون کتاب، سوغات فرهنگی، قطعه‌ای فرش متبرک حرم، سجاده، مهر و اقلام متبرک رضوی است را با تخفیف خریداری کنند و به عنوان سوغات زائر به عزیزان خود هدیه دهند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی