پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۱۱

توزیع بیش از هزار کالابرگ خرید کتاب بین زائران نوروزی بارگاه مطهر رضوی

 مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: همزمان با نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان، توزیع بیش از هزار کالابرگ خرید کتاب بین زائران نوروزی بارگاه منور رضوی در مبادی ورودی شهر مشهد از جمله ترمینال، فرودگاه، و برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی آغاز شده است. 

یبه گزارش آستان‌نیوز، حسین سعیدی با بیان این خبر گفت: با هماهنگی انجام شده با مدیران و مسئولان مربوط در آستان قدس رضوی و در بارگاه منور امام هشتم(ع)، نوروز 1402 در برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی حرم مطهر حضرت امام رضا(ع)، طرح «توزیع کالابرگ خرید کتاب» دربین زائران بارگاه ملکوتی امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، اجرا شده است. 

او تامین غذای فکر، روح و اندیشه زائران و توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه را مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: همچنانکه برای بهره‌مندی از غذای متبرک حرم مطهرت دعوت نامه مهمانسرای بارگاه منور امام هشتم(ع) بین زائران توزیع می‌شود، برای نخستین بار در سال نو مقرر شده است در راستای بیانات تولیت آستان قدس رضوی و با پیشنهاد انتشارات به‌نشر، طرح «توزیع کالابرگ خرید کتاب» هم بین زائران آستان مطهر رضوی اجرایی شود.

سعیدی تصریح کرد: در این طرح، زائران با بهره‌مندی از این کالابرگ فرهنگی می‌توانند برای خرید کتاب به فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد یا سراسر کشور مراجعه کنند. هم چنین علاقه‌مندان برای تهیه کتاب‌های مورد نظر می‌توانند به سایت خرید کتاب اینترنتی به‌نشر به آدرس www.behnashr.com یا نرم افزار کتابخوان به‌نشر مراجعه و از تخفیف 20 درصدی برای آثار به‌نشر ، 10 درصدی برای آثار منتشر شده سایر ناشران و 5درصدی برای کالا و محصولات فرهنگی  بهره‌مند شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی