پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۰۹

زائرسرای هرمزگانی‌ها در مشهد ساخته می‌شود

نماینده ولی فقیه هرمزگان در نشستی با هرمزگانی‌های مقیم تهران از انعقاد تفاهم نامه اولیه ساخت زائرسرای بزرگ هرمزگانی‌ها در مشهد خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از هرمزگان حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در دیدار با هرمزگانی‌های مقیم تهران(تشکل همت) که در دفتر امام جمعه بندر عباس برگزار شد، گفت: نفس تشکیل تشکل‌ها بسیار ارزشمند است و برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های استانی و شهرستانی بسیار مناسب است.
او با بیان اینکه این تشکل برون استانی بایستی برای ادامه مسیر خود اهدافی داشته باشد، گفت: نخستین برکت تشکل ها، نفس حضور موثر افراد است که با هم اندیشی و همفکری سبب برکاتی در جامع خواهند شد.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان به ضرورت این گونه جمع‌ها اشاره کرد و گفت: این اجتماعات برکاتی برای جامعه دارد و اگر هدف آن رضای خدا باشد، ماندگاری و دوام خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: هم افزایی برای مسائل و ظرفیت های مختلف استان چه اجتماعی و فرهنگی، سرمایه بزرگ برای پیشبرد توسعه استان خواهد بود.

او با بیان اینکه تشکل همت دارای ظرفیت و سوابق ارزشمند و پتانسیل اثرگذار برای توسعه هرمزگان است، گفت: تشکل هرمزگانی‌های مقیم تهران(همت) که مسائل مختلف را رصد می‌کند به عنوان یک سرمایه ارزشمند و حلقه وصل بین مدیریت عالی کشور و استان نقش آفرینی کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان گفت: وقتی محور جلسات بر مبنای نیازمندی‌های استان باشد و با توازن موضوعی هم در داخل استان و هم خارج به نتیجه هدفمندتری دست خواهیم یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تشکر از مساعدت‌ها و حمایت‌های استاندار هرمزگان گفت: در بخش از کار‌ها از قبیل ساخت زائرسرای بزرگ هرمزگانی‌ها در مشهد مقدس تفاهم نامه اولیه منعقد شده و در راستای ساخت اردوگاه فرهنگی نیز گام‌های برداشته شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی