پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت بنیاد کرامت رضوی انجام می‌شود؛
۱۴۰۲-۰۱-۱۳

توزیع روزانه سه هزار وعده افطاری در حاشیه شهر مشهد

مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: در ماه مبارک رمضان روزانه سه هزار وعده افطاری در حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود.

هادی غلامی در گفت‌وگو با آستان نیوز به تشریح جزئیات برنامه‌های خدمت‌رسانی بنیاد کرامت رضوی در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: در راستای ترویج فرهنگ افطاری ساده، پویش «بفرمایید افطار» با همکاری شهرداری در ۱۰۰ نقطه شهر مشهد در حال اجراست.

وی ادامه داد: در جریان این پویش هر کدام از شهروندان و مغازه‌داران در معابر و خیابان‌ها در حد بضاعت خود هنگام اذان مغرب با چای و خرما از روزه داران پذیرایی می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین روزانه سه هزار وعده افطاری گرم توسط بنیاد کرامت رضوی به مناسبت ماه مبارک رمضان در حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود.

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات ویژه این بنیاد در ماه مبارک رمضان، برپایی سفره‌های افطار با عنوان «مهمانی شهدا» است که به‌نام شهدای هر محله هر شب و با حضور خانواده شهدا و مردم در مساجد محله برپا می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی