پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با اجرای طرح «ترنم وحی» در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد؛
۱۴۰۲-۰۱-۱۵

حرم مطهر رضوی میزبان ۳۰۰۰ دانش آموز مدارس حاشیه شهر

مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی آستان قدس رضوی بیان کرد: طرح فرهنگی و معرفتی ترنم وحی میزبان حضور روزانه ۱۰۰ دانش آموز دختر حاشیه شهر مشهد در ایام ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام علی پایاب در گفت و گو با آستان نیوز با اشاره به اینکه طرح «ترنم وحی» به مدت ۴ سال متوالی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود، اظهار کرد: در این طرح روزانه ۱۰۰ دانش آموز دختر از مناطق حاشیه شهر مشهد ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی و بهره گیری از برنامه های فرهنگی و معرفتی به ضیافت افطاری در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی مهمان می شوند.

وی افزود: این برنامه روزانه از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز و با صرف افطاری به پایان می رسد.

مدیریت پایگاه های فرهنگی و تبلیغی آستان قدس رضوی در خصوص برنامه های فرهنگی و تبلیغی طرح ترنم وحی اشاره کرد: در این برنامه ضمن برگزاری محفل انس با قرآن کریم توسط قاریان نوجوان و جزخوانی قرآن کریم؛ دانش آموزان با بازدید از غرفه های کتاب، مشاوره، بازی های بصیرتی، حکایت، هنرهای دستی و غرفه اهدای جوایز در پایگاه دخترانه واقع در صحن پیامبر اعظم(ص) از برنامه های فرهنگی و بصیرتی این طرح بهره مند می شوند.

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: برنامه ای تحت عنوان «بیتوته» نیز به صورت هفتگی و شب های جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰ تا ۶ صبح روز بعد ویژه دانش آموزان پسر برگزار می شود.

حجت الاسلام پایاب ادامه داد: این برنامه هر هفته با حضور ۵۰ نفر از نوجوانان پسر در قالب گروه های ۸ نفره و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع آداب زیارت و رفع شبهات با حضور ۵ مربی برگزار می شود و با زیارت دسته جمعی و حرم گردی و مناجات خوانی و همچنین صرف سحری پایان می یابد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی