پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۱۵

بازدید بیش از ۵ هزار نفر از زیارتگاه شهید مدرس در ایام نوروز

مدیر زیارتگاه شهید مدرس از بازدید بیش از ۵ هزار نفر زائر و مسافر نوروزی در ایام تعطیلات از موزه و مرکز اسناد این زیارتگاه خبر داد.

محمد یعقوبی مدیر زیارتگاه شهید آیت الله مدرس در گفت‌وگو با آستان نیوز، اظهار کرد: زیارتگاه شهید مدرس امسال نیز با اجرای برنامه‌های متنوع پذیرای خیل عظیمی از زائران و مسافران در ایام نوروز بود.
وی با اشاره به اینکه زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس از جمله مکان‌های دیدنی شهر کاشمر است که همه ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران، زائران و گردشگران در ایام مختلف سال به ویژه ایام نوروز است، گفت: موزه آثار و اسناد شهید مدرس شاهدی بر زندگی ساده و بی آلایش بزرگمردی است که در عین هیچ نداشتن از اندیشه و افکار والایی برخوردار بود و امروز الگو و چراغ راه جامعه در ابعاد مختلف است.
مدیر زیارتگاه شهید مدرس ادامه داد: امسال بیش از ۵ هزار نفر زائر و مسافر نوروزی در ایام تعطیلات نوروز از موزه و مرکز اسناد  زیارتگاه این عالم ربانی بازدید کردند.
یعقوبی گفت: موزه و مرکز اسناد شهید مدرس در ایام نوروز  ازساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ پذیرای بازدید رایگان زائران و مسافران نوروزی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی