پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۱۳

برپایی محفل نور دختران ماه با خادمیاران خورشید در آران و بیدگل

محفل نور و نشست حلقه‌های معرفتی بصیرت افزایی دختران ماه به همت کانون خدمت رضوی ثامن‌الائمه در آران و بیدگل در ایام ماه مبارک رمضان با هدف تحقق جهاد تبیین در حال اجرا است.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون خدمت رضوی ثامن الائمه در آران و بیدگل گفت: این کانون‌ رضوی به مناسبت فرا رسیدن بهار قرآن همزمان با سال نو با همکاری ۱۰ نفر از خادمیاران و ۶ نفر از اساتید و کارشناسان غیر خادمیار با تحصیلات دکتری و حوزوی علوم دینی و دانشگاهی محفل نور در قالب جزءخوانی روزانه ماه مبارک رمضان را برای دختران جوان و نوجوان برگزار می‌کند.
وی با اشاره به قرائت آیة الکرسی هدیه به روح مقدس ائمه معصومین و شهداء و تلاوت دعای سلامتی امام زمان(عج) در آغاز محافل جزءخوانی روزانه افزود: تلاوت یک جزء قرآن کریم، ختم صلوات و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) از جمله برنامه‌های جزءخوانی روزانه است.
به گفته وی، پس از تلاوت جزخوانی مدعوین با توجه به شرایط سنی ۹ تا۱۳ سال و ۱۴ تا ۲۲ سال، در قالب دو گروه تقسیم بندی و توسط مربیان و اساتید با تجربه و کارآمد در نشست بصیرت افزایی حلقه معرفتی شرکت داده می‌شوند.
مسئول کانون خدمت رضوی ثامن‌الائمه تشکیل حلقه‌های معرفتی را در راستای تحقق جهاد تبین با محوریت تدبر در قرآن و ارائه موضوعات مدیریت زمان، مهارت ارتباطی، بیان احکام، قصص قرآن، اصول عقاید، مهارت قبل از ازدواج، بیان مباحث روشنگری و بصیرت افزایی با استفاده از آیات قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان برشمرد.
بذرافشان، حضور و تلاوت پنج نفر از حافظان و قاریان نوجوان با تلاوت زیبا در محفل نور جزءخوانی روزانه را تاکید و اظهار کرد: آیین تجلیل با اهدای گل و تشویق ۱۰ نفر از نوجوانان روزه‌ اولی نیز در کنار محفل جزخوانی اجرا شد.
وی، با تاکید بر استقبال و حضور ۲۵ نفر از دختران نوجوان و جوان بطور میانگین در جلسات روزانه محفل نور دختران ماه یادآور شد: اساتید و کارشناسان مربی قرآنی نیز احساس رضایت و لذت خوبی از برگزاری محفل قرآنی و حلقه‌های معرفتی در کنار دختران جوان و نوجوان و گفتمان دینی با آنها دارند.
برگزاری محفل تلاوت نور از سری برنامه‌های دختران ماه پیوست ابلاغی کانون تخصصی بانوان و خانواده شهرستان به کانون‌های عمومی آن است.
کانون‌ خدمت رضوی ثامن‌الائمه با ۱۲ خادمیار و هفت یاور رضوی در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی