پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۱۳

نخل یاور رضوی آران و بیدگلی در نخلستان حضرت خدیجه(س) ماندگار می‌شود

خیران و یکی از یاوران کانون خدمت رضوی شمس الشموس در آران و بیدگل به مناسبت سالروز وفات ام المومنین در طرح نخل ماندگار شرکت کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، خیران و یکی از یاوران کانون خدمت رضوی شمس الشموس در آران و بیدگل با شعار «به عشق امام رئوف گامی برای ظهور» و پویش «آقا حساب کردند» در طرح نخل ماندگار شرکت و هزینه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای کاشت نخل در نخلستان حضرت خدیجه(س) را همزمان با روز وفات نخستین بانوی بزرگ اسلام پرداخت کردند.

ثمره نخل کاشته شده در نخلستان حضرت خدیجه(س) برای نیازمندان و زائران اربعین امام حسین(ع) استفاده می‌شود.

طرح نخل ماندگار برای مشارکت در ایجاد نخلستان حضرت خدیجه کبری(س) با هدف کمک به فقرا و محرومین و زائرین اربعین حسینی به صورت مشترک بین برنامه سمت خدا، گروه‌های جهادی مستقر در خوزستان که به صورت تخصصی به کار کشاورزی و نخل اشتغال دارند و سازمان منابع طبیعی انجام می‌شود.

یک نخل با اسم استعمران به صورت سنتی با قیمت هر اصله نهال ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۵ فروردین در اغلب زمین های خوزستان بدون آماده سازی خاصی کاشته می‌شود و یک نخل دیگر با عنوان برهی و قیمت هر اصله نهال حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که نگهداری ویژه اما پر محصول و خرمای دارای قیمت و مرغوبیت بالایی با آماده سازی زمین در چند ماه برای کاشت آن نیاز دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی