پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۱۳

شهیدان زاهدی میزبان تلاوت نور خادمیاران آران و بیدگل شدند

همزمان با سالروز وفات بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه کبری(س) خانواده معظم شهیدان زاهدی میزبان محفل قرآنی خواهران خادمیار و یاور کانون خدمت رضوی غریب الغربا در آران و بیدگل شدند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، بانوان خادمیار و یاور کانون خدمت رضوی غریب الغربا در آران و بیدگل با حضور در منزل شهیدان محمود و مصطفی زاهدی و تلاوت جزء ۱۰  قرآن، میهمان این شهیدان و نشاط معنوی و نورانیت قلبی شدند.

اجرای مراسم پرچم گردانی همراه با زمزمه روحبخش صلوات خاصه  علی بن موسی الرضا(ع) و قطعه امام رضایی «ای صفای قلب زارم» دل های خادمیاران را روانه صحن و سرای بارگاه ملکوتی امام رئوف کرد.

ذکر توسل به حضرت خدیجه کبری(س) و امام رضا(ع) و قرائت دعای فرج نیز حال و هوای باصفای رضوی و مهدوی خادمیاران را پیوند داد.

بازدید خادمیاران و یاوران رضوی از اتاق منسوب به شهید مصطفی زاهدی با آثار شهید و بیان خاطرات همسر شهید برنامه پایانی و نقطه عطف و تاثیرگذار این دیدار و ضیافت معنوی تلاوت نور بود.

همسر شهید زاهدی نیز با اهدای هدیه معنوی کتاب "آن روز صبح" بخشی از زندگینامه شهیدان محمود و مصطفی زاهدی بیدگلی به اعضای کانون خدمت رضوی غریب الغربا حسن ختام این دیدار را پر خیر و برکت کرد.

سردارشهید مصطفی زاهدی متولد دهم خرداد ماه ۱۳۴۷ در یک خانواده نسبتا پرجمعیت و فرزند آخر خانواده بود که برادرانش محمود و ماشاالله در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده و سه برادرش نیز جانباز شده بودند.

وی به عنوان رزمنده جنگ تحمیلی، سال‌ها در انتظار شهادت ماند تا اینکه در جبهه دفاع از حرم و ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ در بوکمال سوریه شربت شیرین شهادت را نوشید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی