پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۱۷

جشن میلاد امام حسن(ع) با حضور نوجوانان ۱۸ ملیت برگزار شد

همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، مدیریت زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی برنامه کریم اهل بیت(ع) را با حضور جوانان و نوجوانان جهان اسلام از ۱۸ ملیت برگزار کرد.

به گزارش آستان‌نیوز، این مراسم همزمان با شب پانزدهم ماه رمضان سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور ۱۵۰ جوان و نوجوان و ۴۰ حافظ کل قرآن از کشورهای لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، هندوستان، نیجریه، گینه، چین، بحرین، عربستان، الجزایر، ساحل عاج، تاجیکستان، آذربایجان، کویت و ایران ... در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد ذوالفقاری، مدیر زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی در حاشیه این مراسم عنوان کرد: به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، میزبان دو گروه از نوجوانان قرآنی بودیم که تعدادی از نوجوانان حافظ قرآن و تعدادی نیز در حال حفظ هستند.
وی با بیان اینکه تعدادی از مهمانان نوجوان حاضر در این برنامه غیر ایرانی و تعدادی را نیز ایتام تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، برپایی محفل قرآنی، برنامه شاد توسط مربی ویژه نوجوانان و صرف افطاری از برنامه‌های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی