پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۱۷

احسان حسنی شاگردان مدرسه امام رضا(ع) به خانواده های نیازمند

خانواده دانش آموزان دبستان واحد 8 امام رضا(ع) به تاسی از کرامت امام حسن(ع) بسته معیشتی را به دست خانواده نیازمندان و شهدای مدافع حرم رساندند.  

به گزارش آستان نیوز، پویش «درخت مهربانی» که در روزهای پایانی سال گذشته با کمک و همدلی دانش آموزان و کادر ابتدایی پسرانه امام رضا(ع) واحد 8 باعث شادی شب عید جمعی از دانش آموزان دبستانی کم برخوردار در منطقه حاشیه‌ای خواجه ربیع شده بود، با فرا رسیدن فصل بهار طبیعت و بهار قرآن، بار دیگر به بار نشست و مهر و لبخند را در روزهای ماه نزدیکی دل ها به آسمان به گروه دیگری از همشهریان خود هدیه دادند. 
دبستان واحد 8 امام رضا(ع) از روزهای آغازین ماه رمضان، پویش «طعام کریمانه امام حسن(ع)» را بین دانش آموزان و خانواده‌های آنها به جریان انداخت تا همزمان با شب ولادت امام رأفت و کرم، حضرت امام حسن مجتبی(ع) سفره افطاری تعدادی از خانواده‌های نیازمند شهر مشهد و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم با بسته‌های آماده شده، مملو از احسان و برکت شاگردان مدرسه امام رضا(ع) شود. 
در نتیجه این پویش، 45 بسته اقلام معیشتی شامل ماکارونی، روغن، چای، قند، شکر، انواع حبوبات، رب، خرما، پنیر، و سویا امشب به دست نیازمندان می ‌رسد تا از دعای خیر آنها بهره‌مند شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی