پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۱۹

انتخاب شرکت خمیرمایه رضوی به عنوان صادرکننده نمونه خراسان رضوی در سال 1401

شرکت خمیرمایه رضوی برای نهمین بار عنوان صادرکننده نمونه استان خراسان رضوی را از آن خود کرد.

به گزارش آستان نیوز، این شرکت در مراسم بزرگداشت روز ملی صادرات و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان، موفق به دریافت لوح و تندیس صادرکننده نمونه سال ۱۴۰۱ شد.
 

صادرات خمیرمایه رضوی به ۱۲ کشور
مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی اظهار کرد: سال گذشته شرکت خمیرمایه رضوی حدود ۳۱۰۰ تن محصول شامل  وکیوم 500 گرمی، ساشه 85 گرمی، وکیوم 100 گرمی و نیز کیسه 10 کیلوگرمی را به 12 کشور صادر کرد.
محمدصادق مروارید، کشورهای افغانستان، پاکستان، هندوستان، لبنان، آلمان، عراق، ارمنستان، امارات، تاجیکستان، آذربایجان، گرجستان و روسیه را مقصد بازارهای صادراتی خمیرمایه رضوی عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی با اشاره به مهم‌ترین دلایل کسب این موفقیت اظهار کرد: توسعه بازارهای صادراتی قبلی و افزایش کشورهای گرجستان و روسیه به جمع بازارهای هدف شرکت، دریافت الزامات و گواهینامه‌های مربوطه برای تسهیل صادرات و نیز ثبت برند رضوی در بازارهای هدف صادراتی که تا کنون در 32 کشور صورت گرفته است، از جمله این موارد به‌شمار می‌رود. 
 

افزایش بهره‌وری تولید خمیرمایه
او ادامه داد: این شرکت علاوه‌بر افزایش بهره‌وری و ارتقاء راندمان تولید از طریق خرید تجهیزات و بهینه‌سازی فرمولاسیون، توانسته است میزان ضایعات و زمان فرآیند تولید را از طریق تغییرات در گلوگاه‌های فرآیند تولید کاهش دهد.
مروارید با اشاره به عضویت شرکت خمیرمایه رضوی در انستیتو برلین(آلمان) با رویکرد بالابردن سطح کیفی محصول گفت: انجام اقداماتی همچون استفاده از مواد اولیه با قابلیت‌های بالا، آنالیز و بررسی مستمر شرایط محصول و بکارگیری برنامه استراتژیک جامع برای پیش‌بینی شرایط و دریافت بازخورد از شرایط قبل نیز نقش مهمی در ارتقاء کیفیت و در نتیجه افزایش حجم صادرات داشته است.
او ادامه داد: این مجموعه در حوزه ارتباط با مشتریان نیز توانسته است با دریافت نظرات مشتریان به‌صورت کتبی و حضوری، بکارگیری این بازخوردها و تحقیقات میدانی در بازار در خصوص سایر رقبا، رضایتمندی مشتریان خود را افزایش دهد.
 

هدفگذاری برای صادرات 3500 تن خمیرمایه در سال 1402
مروارید درباره مهم‌ترین برنامه‌های امسال شرکت خمیرمایه رضوی در حوزه صادرات تصریح کرد: با توجه به روند صعودی صادرات شرکت در سال 1401، درصدد هستیم این میزان در سال جاری به 3500 تن برسد. 
او ادامه داد: در این راستا اقداماتی نظیر افزایش راندمان و ظرفیت تولید از طریق خریداری و راه‌اندازی دستگاه‌های خط تولید، بروزرسانی مستمر اطلاعات از بازارهای هدف صادراتی و همچنین حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی در دستور کار قرار دارد.
گفتنی است، شرکت خمیرمایه رضوی در حال حاضر 9 عنوان صادرکننده نمونه استانی و 2 عنوان صادرکننده نمونه کشوری را در کارنامه خود دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی