پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در اسفندماه 1401 صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۱-۱۹

افزایش 30 درصدی تحویل انواع سرم‌های تولیدی داروسازی ثامن به شرکت‌های پخش دارو

مدیرعامل شرکت داروسازی ثامن از افزایش 30 درصدی تحویل انواع سرم‌های تولیدی این شرکت به شرکت‌های پخش دارو در اسفند ماه ۱۴۰۱ نسبت به متوسط دو ماه نخست زمستان سال گذشته خبر داد. 

مجید طبسی در این باره در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: شرکت داروسازی ثامن به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تولیدکننده انواع محلول‌های تزریقی از جمله سرم، حجم تولیدات خود را طی سال گذشته به ویژه در ماه‌های پایانی سال به حداکثر ظرفیت تولید رساند. 
وی ادامه داد: این افزایش تولید به منظور تأمین ذخیره راهبردی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور به ویژه مراکز وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد که وظیفه خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) را در ایام نوروز 1402 و رمضان بر عهده دارند، انجام شده است.
 

توزیع دارو توسط شرکت‌های تحت نظارت وزارت بهداشت 
طبسی در خصوص چگونگی توزیع سرم‌های تولید شده توسط داروسازی ثامن نیز گفت: با توجه به مقررات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمامی محصولات تولیدی این شرکت در سطح مراکز درمانی کشور از جمله خراسان رضوی، تحت نظارت این وزارتخانه و از طریق شرکت‌های پخش سراسری دارو به ویژه شرکت پخش داروی یاراطب توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: داروسازی ثامن به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در سال‌های گذشته نیز در راستای کمک به تأمین سرم کشور در شرایط کمبود این محصول دارویی حیاتی همچون دوران شیوع بیماری کرونا، با افزایش شیفت‌های کاری، ایجاد خط‌های تولید جدید و تغییر کاربری برخی از دستگاه‌های موجود، ظرفیت تولید سرم‌های بطری و کیسه‌ای در حجم‌های ۵۰۰ و ۱۰۰۰ سی.سی خود را افزایش داده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی