پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل انتشارات به‌نشر خبر داد:
۱۴۰۲-۰۱-۱۹

عرضه 400 عنوان کتاب به‌نشر در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

مدیرعامل انتشارات به‌نشر خبر داد: این انتشارات با عرضه بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب با موضوعات قرآن و ادعیه، مطالعات دین، ادبیات دینی بزرگسال و کودک و نوجوان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور دارد.

 به گزارش آستان‌نیوز، حسین سعیدی، برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم  را بزرگترین رویدادهای مذهبی در کشور عنوان کرد و افزود: این دوره از نمایشگاه با شعار «میخوانمت» در مصلی تهران از 12 تا 26 فروردین‌ماه 1402  مصادف با (10 تا 24 رمضان المبارک) در بخش‌های مختلف در مصلی امام خمینی (ره) پذیرای عموم علاقمندان است. 
وی هدف از حضور انتشارات به‌نشر در این نمایشگاه را تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی و هویت ساز سبک زندگی قرآنی عنوان کرد و افزود: کتاب‌هایی عرضه شده در این دوره از نمایشگاه، مربوط به حوزه دین، مفاهیم قرآنی و همچنین انواع قرآن و ادعیه در قطع‌های متنوع با ترجمه‌های مختلف از جمله صحیفه سجادیه ترجمه محمدهادی زاهدی، ادعیه و اعمال شب‌های قدر، جوشن کبیر و... می‌شود.
سعیدی با اشاره به عرضه آثار برتر انتشارات به‌نشر با موضوع ادبیات دینی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن ادامه داد: رمان‌های «مرا با خودت ببر»، «دعبل و زلفا»، «آبی‌ها»، «موقف»، «عقیله» و «شهادت نامه امام حسین(ع) و شهیدان کربلا»، «پاسخ‌های امام رضا(ع) به چهل پرسش قرآنی»، «تا ابد با تو می‌مانم»،  «قصه‌های روضه»، «عنایات امام رضا(ع) به روایت عالمان» و «گوشه ششم عاشقی» از جمله آثار به‌نشر است که در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان به رمان‌های دینی قرار گرفته است.
 وی افزود: کتاب‌های «داعشی وعاشقی»، «ماه غریب من»، «پرواز اسب سفید»، «من وآقای همسایه»،  مجموعه سه جلدی «ماجرای دشت مرموز»، «قصه ما مثل شد»، «یک دختر بی گوشواره» «پیراهن دوستی»، مجموعه 10 جلدی «فرهنگ وقف»، مجموعه 6 جلدی «هشتمین ستاره»، «خوشبختی‌های خانواده خوشبخت»، «مهمون آیینه‌ها»، «یک داستان دنباله دار»، «قصه‌های مامان جونی و زیارت»، مجموعه «یک قصه یک حدیث» و مجموعه 6 جلدی «هشمتین ستاره» از جمله آثار ارائه شده به‌نشر ویژه مخاطب کودک و نوجوان است.
 مدیرعامل انتشارات به‌نشر یادآور شد: غرفه کتاب انتشارات به‌نشر واقع در مصلی امام خمینی(ره)، رواق شرقی، ابتدای راهرو - غرفه شماره 39 از ساعت ۱۷ تا 24 پذیرای حضور علاقه‌مندان است که افراد می‌توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه کتاب‌های قرآن و ادعیه، ادبیات دینی به‌نشر را با تخفیف ۱۰درصد تهیه کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی