پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۱۹

حاج محمود کریمی کتاب «مرا با خودت ببر» را در حرم مطهر رضوی به زائران معرفی کرد

حاج محمود کریمی مداح اهل بیت(ع) در شب پانزدهم رمضان در حرم مطهر امام رضا(ع)کتاب خواندنی «مرا با خودت ببر» از انتشارات به‌نشر را برای زائران این بارگاه ملکوتی معرفی و مطالعه آن را بخصوص به نوجوانان و جوانان پیشنهاد کرد.

 به گزارش آستان‌نیوز، این مداح اهل بیت (ع) به رسم مراسم‌های جشن و مولودی خوانی، در مراسم شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی به معرفی کتاب «مرا با خودت ببر» پرداخت و گفت: این اثر با قلم شیوا و روان حجت‌الاسلام و المسلمین مظفر سالاری نوشته شده است که همچون سایر آثار دیگرش با استقبال عمومی مردم مواجه شده است.
 وی ادامه داد: کتاب «مرا با خودت ببر» روایت زندگی جوانی به نام ابراهیم است که به محضر امام جواد الائمه شرف یاب می‌شود. او با عنایت امام با طی الارض به مدت 5 روز به مکه مشرف می‌شود و موجب تعجب همگان می‌شود که حکومت برای اینکه کسی متوجه عنایات امام جواد (ع) نشود و به تبع آن بر مریدان حضرت افزوده نشود او را زندانی می‌کند. 
این برنامه (مناجات‌خوانی) به صورت زنده از شبکه افق پخش شد. علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه این کتاب در مسابقه کتابخوانی «مرا با خودت ببر» نیز شرکت کنند و از جوایز این دوره از مسابقات به‌نشر از جمله هدیه ویژه حضور در آیین غبارروبی حرم مطهر امام رضا(ع) و ۹ کمک هزینه سفر به عتبات و زیارت مرقد امام جواد(ع)  و 9هدیه متبرک رضوی بهره‌مند شوند.
در این پویش مطالعاتی، علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر نسخه چاپی کتاب، از نسخه الکترونیکی یا کتاب صوتی «مرا با خودت ببر» نیز استفاده کنند و پس از مطالعه کتاب برای نام نویسی در قرعه کشی و پاسخ دهی آنلاین به سوالات به سایت marabebar.ir مراجعه کنند.
همچنین برای تهیه نسخه چاپی کتاب می‌توان با مراجعه به فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و یا کتاب فروشی‌های معتبر سراسر کشور و سایت این انتشارات به آدرس www.behnashr.com کتاب را خریداری کرد. علاوه بر این افراد می‌توانند با ارسال درخواست کتاب در پیام رسان‌های واتساپ، ایتا و تلگرام به شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ منبع مطالعاتی این پویش مطالعاتی را تهیه کنند و یا درخواست تهیه کتاب را به شماره 30003209 پیامک کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی