پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۱۹

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه‌ آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن 

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه کتاب‌های انتشارات به‌نشر و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران بازدید کرد. 

 به گزارش آستان‌نیوز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید با فعالیت‌های متنوع انتشارات به‌نشر در زمینه چاپ و نشر آثار دینی حوزه کودک، نوجوان و بزرگسال و تولید محصولات فرهنگی و طرح‌های قرآنی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در سطح ملی و بین‌المللی آشنا شد.
به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با عرضه بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب با موضوعات قرآن و ادعیه، مطالعات دین، ادبیات دینی بزرگسال و کودک و نوجوان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور دارد.
غرفه کتاب انتشارات به‌نشر واقع در مصلی امام خمینی(ره)، رواق شرقی، ابتدای راهرو - غرفه شماره 39 از  12 تا 26 فروردین‌ماه 1402  مصادف با (10 تا 24 رمضان المبارک) در بخش‌های مختلف در مصلی امام خمینی (ره) پذیرای عموم علاقمندان است.
 غرفه مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی نیز در شبستان اصلی مصلی امام خمینی جنب ستون ۵۷ قرار دارد که در این غرفه نفایس قرآنی، نسخه‌های کمیاب و متنوع از قرآن کریم ، قرآن‌هاي منسوب به دستخط ائمه معصومین(ع)، آثار برگزیده دو سالانه تذهیب‌های قرآنی و مجموعه شاهکارهای هنری آستان قدس رضوی در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است. هم چنین به طور کامل در این غرفه فعالیت‌های قرآنی مرکز قرآن و دارالقران الکریم حرم مطهر رضوی به بازدید کنندگان معرفی می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی